ثبت درخواست آنلاین

هزینه سیم کشی تلفن چقدر است؟

سیم کشی تلفن به طور متوسط با چه قیمتی در امداد تاسیسات پایتخت ارائه می‌شود؟
به رایگان قیمت بگیرید
۴۰۰۰۰ تومان کمینه قیمت
۷۰۰۰۰ تومان متوسط قیمت
۱۰۰۰۰۰ تومان بیشینه قیمت

سیم کشی تلفن در تهران

سیم کشی تلفن – عوامل موثر بر قیمت سیم کشی تلفن

سیم کشی تلفن ، قیمت سیم کشی تلفن از همه مهم‌تر به متراژ کار بستگی دارد و با اهداف مختلفی مثل راه اندازی تلفن، ایجاد شبکه تلفن سانترال و اضافه کردن خطوط جدید تلفن انجام می‌شود. همانطور که می‌دانید کابل کشی تلفن تا درب ساختمان توسط شرکت مخابرات انجام می‌شود و انتقال آن به داخل و برپایی آن به عهده ساکنین است.

معمولا سیم کشی تلفن در مراحل پایانی کار ساخت بنا و به همراه ایجاد سایر تاسیساتی مثل سیم کشی برق انجام می شود و پس از آن صرفا اتصال بخش خارجی به داخل بنا برای راه اندازی تلفن کافی است.

حتما ببینید : فروش پکیج تهران

متراژ

اولین فاکتوری که در محاسبه هزینه سیم کشی تلفن خودش را نشان می دهد متراژ سیم کشی است. متراژ سیم کشی میزان کابل مورد نیاز و سوکت ها یا پریزهای تلفن در داخل ساختمان را تعیین می‌کند بنابراین در درجه اول بر قیمت تجهیزات و لوازم مورد نیاز کار اثرمی‌گذارد.

دستمزد مجری سیم کشی پس از آن می‌تواند نسبت به سختی کار یا تعداد طبقات تغییر کند. توجه داشته باشه که گوشه ها و طبقات و راه پله که بر سختی کار می افزایند ممکن است موجب افزایش هزینه کار شوند.

داکت کشی

داکت به جعبه های پلاستیکی اطلاق می شود که برای پنهان کردن سیم ها در سیم کشی تلفن و شبکه و کلا کابل ها و سیم هایی که بصورت روکار کشیده می شوند. معمولا برای تمیزتر شدن کار سیم کشی در مواردی که بیش از یک رشته سیم کارمی شود از داکت استفاده می شود.

البته بیشتر کار سیم کشی در مراحل پایانی کار ساختمان و بصورت توکار انجام می شود اما در صورتیکه سیم کشی ایراد داشته باشد و یا مشتری بخواهد انشعاب جدید به مدار اضافه کند سیم کشی روکار انجام می شود.

البته در نظر داشته‌باشید این موضوع در شرایطی لزوم پیدامی‌کند که سیم کشی توکار از قبل در ساختمان انجام نشده باشد یا اینکه ایرادهای سیم کشی توکار قدیمی قابل اصلاح نباشد.

تعداد پریزها

معمولا به ازای هر خط تلفن به تعداد اتاق‌ها و بخش های مختلف ساختمان و بر اساس نقشه اولیه کار، پریز تلفن نصب می‌شود. اجرت رساندن خط تلفن به هر کدام از پریزها و وصل کردن خط به ازای هر پریز اعلام می‌شود. البته هزینه خرید پریز و تجهیزات جانبی دیگری مثل نویزگیر خط تلفن می‌تواند بر قیمت اولیه لوازم کل کار اثر بگذارد.

سیم کشی توکار

در صورتیکه سفارش دهنده کار تاکید داشته باشد که سیم کشی ساختمان بکلی عوض شود و مجددا بصورت توکار اجراشود هزینه‌های دیگری هم به کار اضافه خواهد شد. البته این هزینه بیشتر صرف کارهایی مثل کندن دیوار و جابجا کردن سیم کشی قدیمی با سیم کشی جدید و گچکاری و نقاشی خواهدشد. دقیقا به همین دلیل که هزینه انجام سیم کشی توکار می‌تواند بالا باشد، اغلب مشتریان از این کار صرف نظر کرده و به داکت کشی و سیم کشی روکار روی می‌آورند.

سیم کشی تلفن سانترال

باکس سانترال یا جعبه تقسیم خطوط تلفن از پرکاربردترین ابزار ارتباطی در داخل ساختمانهای اداری و تجاری است. این ابزار که معمولا در محل ورودی ساختمان کارگذاشته می‌شود وظیفه تقسیم چند خط بین کاربران تلفن و برقرارکردن ارتباط داخلی بخش‌های مختلف ساختمان را از راه تلفن فراهم می‌آورد. نصب و راه اندازی سانترال و سیم کشی مورد نیاز برای آن هم کار زمان بری است و هم به تجهیزات ویژه‌تری نسبت به سیم کشی تک خط عادی نیاز دارد بنابراین هزینه اجرای کل آن هم بالاتر است.

این خدمت توسط متخصصین الکتریکی ارائه می شود.

سوالات متداول سیم کشی تلفن

در صورت فاصله بیش از پنجاه متر بین آنتن و تلویزیون کیفیت سیگنال دریافتی دچار افت میشه؟

بله باید از کابل با قابلیتی مناسب تری استفاده کرد

مراحل انجام پروژه برقکاری چیه؟

پیشنهاد کار، قرارداد، آغاز پروژه، برنامه ریزی پروژه، اجرا، کنترل کیفیت، خاتمه پروژه

کیفیت تصویر آنتن رو از کجا بفهمیم؟

تشخیص میزان شدت و کیفیت امواج در هرنقطه با واحد دسی بل اندازه گیری و بیان می شود (در دستگاه‌های گیرنده دیجیتال بخشی در منو گنجانده شده که این معیار را در صورت نیاز میتوان از آنجا مشاهده نمود) هر چقدر که میزان شدت و کیفیت به حداکثر درجه بندی شده نزدیکتر باشد تصویر بدست آمده بی نقص تر و با کیفیت بیشتری خواهد بود.

کابل آنتن چه کابلی باید باشه؟

کابل کواکسیال یا همون کابل آنتن

تعرفه تعمیرات

در این بخش شما مطالب آموزشی همراه با قیمت تعمیر آن را خواهید دید

آموزش تعمیرات
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس (لمس کنید)