ثبت درخواست آنلاین

هزینه نصب ماشین ظرفشویی چقدر است؟

نصب ماشین ظرفشویی به طور متوسط با چه قیمتی در امداد تاسیسات پایتخت ارائه می‌شود؟
به رایگان قیمت بگیرید
۳۰۰۰۰ تومان کمینه قیمت
۸۰۰۰۰ تومان متوسط قیمت
۱۲۰۰۰۰ تومان بیشینه قیمت

نصب ماشین ظرفشویی تهران

عوامل موثر بر قیمت نصب ماشین ظرفشویی

معمولا پس از خرید خود شرکت نصاب ماشین ظرفشویی را هم اعزام می کند اما اگر تمایل داشته باشید می توانید از نیروهای متخصص تاسیسات بیرون از شرکت هم کمک بگیرید. هزینه نصب ماشین ظرفشویی معمولا شامل هزینه خرید تجهیزات، کارهای لوله کشی و ایاب و ذهاب نصاب هم می شود. گاهی هم لازم است کمی کار کابینت و تغییرات سیم کشی برق لازم باشد تا ماشین ظرفشویی در بهترین جای ممکن نصب شود.

لوله کشی آب و سیم کشی برق

ممکن است که در محل مطلوب برای نصب ماشین ظرفشویی، لوله آب مناسب، فاضلاب و یا سیم کشی برق وجودداشته باشد که در این صورت در اولین مرحله قبل از هر چیز لازم است که این امکانات تامین شود.

معمولا خود مشتری می تواند با چک کردن شرایط متخصص را در مورد تجهیزات و وسایل مورد نیاز راهنمایی کند اما بهتر است که محل نصب ماشین ظرفشویی را خود متخصص بازدیدکرده باشد تا در صورت نیاز به کار مقدماتی تمام شرایط فراهم باشد.

تغییرات در کابینت و کاشی کاری

نصب ماشین ظرفشویی فقط اتصال ماشین به لوله های آب و فاضلاب نیست. گاهی لازم است برای جایگیری صحیح و اصولی ماشین در آشپزخانه میزانی از تغییرات جزیی در ساختار کابینت و یا کاشی های اطراف محل نصب صورت بگیرید.

توصیه متخصصان برای کم کردن هزینه ها

هر چقدر برای نصب ماشین ظرفشویی آماده تر باشید هزینه کمتری را متقبل خواهیدشد. می توانید از قبل با نصاب ماشین ظرفشویی صحبت کرده و لیست اقلام مورد نیاز را تهیه کرده باشید تا مجبور نشوید از لوازمی که نصاب به همراه دارد و احتمالا گرانتر هستند استفاده کنید.

همچینین هر چه مکان نصب آماده تر باشد از میزان ساعات کار نصاب؛ البته اگر در تخصصش باشد کم کرده و بر هزینه نهایی نصب هم اثرمی گذارد. بنابراین قبل از رسیدن نصاب ورودی ها و خروجی های آب و فاضلاب را چک کرده و از سلامت کارکرد آنها اطمینان حاصل کنید.

این خدمت توسط متخصصین تاسیسات ساختمان ارائه می شود.

 

تعرفه تعمیرات

در این بخش شما مطالب آموزشی همراه با قیمت تعمیر آن را خواهید دید

آموزش تعمیرات
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس (لمس کنید)