ثبت درخواست آنلاین

هزینه لوله کشی گاز چقدر است؟

لوله کشی گاز به طور متوسط با چه قیمتی در امداد تاسیسات پایتخت ارائه می‌شود؟
به رایگان قیمت بگیرید
۱۰۰۰۰۰ تومان کمینه قیمت
۴۰۰۰۰۰ تومان متوسط قیمت
۲۰۰۰۰۰۰ تومان بیشینه قیمت

لوله کشی گاز

عوامل موثر بر قیمت لوله کشی گاز

لوله کشی گاز عنوان کلی پروژه‌هایی است که به منظور انتقال گاز شهری به نقاط مورد نیاز در بنا انجام می‌شود و می‌تواند شامل توزیع گاز در کل بنا و یا حذف و اضافه کردن این امکان در نقاطی خاص از ساختمان باشد. سفارش لوله کشی گاز برای انجام شدن در منازل، شرکت ها، فضاهای اداری و تجاری، رستوران ها و آشپزخانه ها ثبت می شود. این خدمت با توجه به حجم کار انجام شده به دو دسته ی کلی و جزئی تقسیم می شود. نکته بسیار مهم در خصوص لوله کشی گاز این است که این خدمت فقط توسط متخصصین دارای مجوز انجام می شود.

پروژه های پیمانکاری لوله کشی گاز

سفارش های بزرگتر لوله کشی برای احداث سیستم گازرسانی موتورخانه ساختمان ها یا سوخت رسانی به آشپزخانه های هتل ها و رستوران ها انجام می شود. همچنین یکی از مراحل حساس پایان کار ساختمان های در حال ساخت، لوله کشی گاز کل واحدهاست که با رعایت اصول دقیق مهندسی و ایمنی انجام می پذیرد.

جابجایی انشعاب و لوله کشی جزئی

رایج ترین سفارش لوله کشی گاز در امداد تاسیسات پایتخت، به منظور جابجایی یک انشعاب گاز ثبت و انجام می شود. در نظر داشته باشید که پس از تغییر دکوراسیون آشپزخانه و بخصوص پس از تعویض کابینت و کاشی، معمولا نخستین چیزی که انجام می شود جابجایی محل قرارگرفتن وسایل و تجهزات آشپزخانه است. در مناطق سردسیر البته بسیار پیش می‌آید که تاسیسات گرمایشی اولیه بنا، در طول فصل سرما جوابگوی نیاز ساکنین نیست و این موضوع آنها را به اضافه کردن یک انشعاب جدید گاز به منظور نصب وسایل گرمایشی مثل بخاری گازی وادار می‌کند.

نقشه بنا

یکی دیگر از عوامل اثرگذار بر هزینه لوله کشی گاز که هم بر قیمت خرید لوازم و مصالح اولیه اثر می‌گذارد و هم بر دستمزد لوله کش گاز، نقشه یا مسیر لوله گذاری است. نقاطی که مسیرهای طولانی باید لوله گذاری و بست زنی شود، مثل حیاط و راه پله می‌توانند از جمله این موارد باشند. در مواقعی که نیاز به تغییرات و لوله کشی گاز در آشپزخانه هست، احتمال بالایی وجود دارد که به دلیل ساختار یافتن همه تاسیسات آشپزخانه همزمان با طراحی و نصب کابینت آشپزخانه، هزینه های دیگری مثل جابجایی و یا تغییر شکل کابینت ها به هزینه کل کار اضافه شود.

تعداد واحدها

در مواقعی که کار به اصطلاح متداول نیروهای فنی، به صورت کُنتراتی بر عهده یک واحد تاسیساتی قرارمی‌گیرد و تعداد واحدهایی که لوله کشی گاز می‌شوند بیشتر می‌شود، هزینه در کل در مقایسه با هزینه انجام شدن کار بصورت جداگانه به صرفه تر خواهد بود.

محله

در صورتی که حجم کار لوله کشی گاز بالا باشد، محله می‌تواند تاثیر زیادی بر هزینه کل کار بگذارد چرا که یکی از بیشترین هزینه‌ها در این صورت به هزینه حمل و نقل و باربری لوله ها و سایر مصالح و تجهیزات اختصاص می‌یابد. در صورتی که پروژه به این صورت بلند مدت باشد، از هزینه ایاب و ذهاب روزانه نیروهای تاسیسانی معمولا صرف‌نظر می‌شود.

این خدمت توسط متخصصین تاسیسات ساختمان ارائه می شود.

تعرفه تعمیرات

در این بخش شما مطالب آموزشی همراه با قیمت تعمیر آن را خواهید دید

آموزش تعمیرات
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس (لمس کنید)