ثبت درخواست آنلاین

هزینه نصب دوربین مدار بسته چقدر است؟

نصب دوربین مدار بسته به طور متوسط با چه قیمتی در امداد تاسیسات پایتخت ارائه می‌شود؟
به رایگان قیمت بگیرید
۷۰۰۰۰۰ تومان کمینه قیمت
۱۰۰۰۰۰۰ تومان متوسط قیمت
۲۰۰۰۰۰۰ تومان بیشینه قیمت

نصب دوربین مدار بسته

عوامل موثر بر قیمت نصب دوربین مدار بسته

امروزه دوربین مدار بسته علاوه بر مکان های اداری و تجاری در منازل هم مورد استفاده قرارمی‌گیرد. نصب دوربین مداربسته یکی دیگر از خدماتی است که امکان ارائه قیمت دقیق بدون بازدید و کارشناسی محل غیرممکن است. میزان کار کابل کشی و نوع دوربین انتخابی توسط مشتری در کیفیت نیروی خدماتی نصاب و در نتیجه قیمت کار موثر هستند.

محل قرارگیری دوربین

مهمترین عامل در بالابردن میزان امنیت ساختمان قرارگیری صحیح دوربین ها در نقاط مختلف است. جایگذاری دوربین مدار بسته و اینکه با چه هزینه و امکاناتی نصب می‌شود با جستجو در بازار مشخص می‌شود اما در نهایت یک متخصص خبره در نصب دوربین مدار بسته و سیستم های امنیتی یا CCTV است که بر اساس نقشه و طراحی خاص، با قراردادن دوربین ها در محل های مناسب هیچ نقطه کوری برای خطرات امنیتی باقی نمی گذارد. در ادامه می‌بینیم که محل قرارگرفتن دوربین ها چه اثری بر پیشگیری از ورود افراد غریبه به مکانها دارد.

تعداد دوربین

متخصصین امنیتی و نصب دوربین های مدار بسته با توجه به عوامل متعددی در اولین مرحله از کار اقدام به طراحی یک نقشه کامل از محل های قرارگیری دوربین می کنند. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ورودی های اصلی و پارکینگ

معمولا قرارگیری درهای اصلی ورودی و پارکینگ ساختمان در کنار هم باعث می شود قرارگرفتن یک دوربین در محل مناسب کل محدوده ورودی را پوشش دهد. اما در صورتیکه این اتفاق در معماری ساختمان نیفتاده باشد و یا پارکینگ در بخش پشتی ساختمان باشد برای کنترل ورودی ها نیاز به دو دوربین وجود خواهدداشت. البته با توجه به اینکه در ۳۴٪ مواقع سارقین از طریق در جلویی ساختمان وارد خانه می‌شوند طبیعتا مهمترین نقطه برای نصب دوربین مداربسته است.

در پشتی خانه

خیلی از خانه‌های شمالی جنوبی دارای دو در ورودی هستند که در برخی از موارد در پشتی در کم رفت و آمد تری است و در یک کوچه خلوت واقع شده‌است. آمار جالب دیگری هم در امریکا وجود دارد و طبق آن ۲۲٪ سرقت‌ها از راه در پشتی خانه اتفاق‌می‌افتند.

راه پله

در بسیاری از ساختمان اداری و تجاری و حتی مسکونی امروزی برای هر کدام از طبقات و راه پله ها دوربین های مجزا در نظر گرفته می شود تا یک سیستم کامل و با امنیت بالا در بنا اجراشود. برخی بناها در بخش پله های منتهی به زیرزمین و پارکینگ هم نیاز به نصب یک دوربین با دید کامل و البته به دلیل محل نصب ویژه‌اش، با امکان دید در شب وجوددارد.

حیاط

خیلی از خانواده‌ها دوچرخه بچه‌ها یا وسایل بازی دیگری را در حیاط رها می‌کنند. در بسیاری از مواقع حیاط بطور همزمان پارکینگ خانه را هم تامین‌می‌کند. بنابراین اینجا هم نیاز به نصب دوربین منطقی به نظر می‌رسد. می‌توانید حیاط خانه را با چراغ‌های حساس به حرکت و یک دوربین مداربسته با امکان دید در شب تجهیزکنید و شب‌ها با خیال راحت به تخت‌خواب بروید. پوشش صحیح دیوارها و حیاط گاه با نصب دوربین مدار بسته در محل مناسب انجام می گیرد.

بازدید

در پایان اجرت نصب دوربین مدار بسته بعد از برآورد اولیه در بازدید از محل بطور دقیق تر اعلام می شود اما عموما در بازه ای بین 700000 تومان و 2000000 تومان متغیر است. بسیاری از خدمت دهنگان هزینه نصب را به ازای نصب هر دوربین ۴۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ اعلام می کنند که البته این هزینه شامل اجرت کابل کشی و کارهای احتمالی دیگر نیست.

انواع دوربین مدار بسته

طبیعتا یکی از مهمترین عوامل اثرگذار بر کل پروژه نصب دوربین مدار بسته نوع دوربین‌های خریداری شده است. این کار را حتما بایستی با کمک یک کارشناس خبره انجام دهید تا حسابی شما را در مورد انواعی که در بازار سیستم های امنیتی خانه وجود دارد آگاه کند.

این خدمت توسط متخصصین الکتریکی ارائه می شود.

تعرفه تعمیرات

در این بخش شما مطالب آموزشی همراه با قیمت تعمیر آن را خواهید دید

آموزش تعمیرات
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس (لمس کنید)