ثبت درخواست آنلاین

هزینه نصب آیفون تصویری چقدر است؟

نصب آیفون تصویری به طور متوسط با چه قیمتی در امداد تاسیسات پایتخت ارائه می‌شود؟
به رایگان قیمت بگیرید
۲۵۰۰۰ تومان کمینه قیمت
۱۰۰۰۰۰ تومان متوسط قیمت
۲۴۰۰۰۰ تومان بیشینه قیمت

نصب آیفون تصویری

عوامل موثر بر قیمت نصب آیفون تصویری

معمولا همراه خرید آیفون تصویری، بسیاری از فروشگاه ها خدمات نصب این محصولات را نیز ارائه می دهند. از این رو کمتر پیش می آید که خدمت نصب آیفون تصویری و خرید آن به صورت جداگانه انجام شود. با این همه همچنان بسیار پیش می آید که برای نصب آیفون تصویری در ساختمان های قدیمی تر یا تعویض آیفون های قدیمی یا خراب، نیاز به نصاب این وسایل پیدا شود. نکته مهم‌تر انتخاب آیفون تصویری مورد نیاز در هر ساختمان است که با توجه تغییرات سریع و ارائه مدل‌های متنوع این ابزار و روندی که در مجموع در راستای هوشمندتر شدن خانه‌ها در جهان وجود دارد، می‌تواند انتخاب را سخت‌ کند. در ادامه چند مورد از عوامل موثر در قیمت نصب این آیفون ها مرور می شود:

تعداد واحدهای ساختمان

طبیعی است با افزایش تعداد واحدهای یک ساختمان، هزینه کلی افزایش می یابد. اما با توجه به شرایط ممکن است هزینه نصب آیفون تصویری برای هر واحد کاهش پیدا کند.هزینه سیم کشی یا کارهای بنایی احتمالی با توجه به تغییر تعداد واحدها یا افزایش آن بیشتر می‌شود. در نظر داشته‌باشید که در بسیاری از ساختمان‌های امروزی نصب آیفون تصویری توسط سازنده ساختمان انجام‌شده و به ساکنین واحدها امکان انتخاب بین پنل‌های مختلف داده‌می‌شود. در صورتی که نصب آیفون تصویری مستلزم انجام سیم کشی جدید باشد و بصورت روکار و با نصب داکت همراه باشد هزینه داکت کشی هم به هزینه نصب آیفون اضافه خواهد شد.

برند مورد استفاده

برندهای زیادی در بازار آیفون های تصویری فعالیت می کنند. برندهایی مانند تابا، آلدو، تکنما، الکتروپیک، کالیوز، سیماران و کامکث که محصولات خود را در ایران تولید می کنند و برندهای سامسونگ، اف اف (FF technologies)، کوکوم (kocom)، هیوندای، فرمکس (Fermax)، پاناسونیک، سوزوکی، کوماکس (Commax)، کیووس (kivos) از سایر کشورها.

منطقه

هزینه نصب آیفون تصویری در مناطق مختلف با تفاوت هایی همراه است. معمولا هر چه بیشتر به سمت شمال شهر حرکت می کنیم این هزینه با توجه به محله افزایش پیدامی کند. در بیشتر خدمات خانگی و در مورد بیشتر شرکت های خدماتی این موضوع صدق‌می‌کند. البته در بعضی از مناطق نیاز به نصب حفاظ فلزی هم وجوددارد که خود این موضوع هزینه‌‌ نصب آیفون تصویری را بالامی‌برد.

هزینه ایاب و ذهاب

چنانچه نصب آیفون به دلایلی با رفت و آمد زیاد نصاب به محل همراه باشد هزینه ایاب و ذهاب نیز به دستمزد نهایی اضافه می‌شود. برای جلوگیری از بالا رفتن این هزینه می‌توانید از قبل کمی با نصاب صحبت کنید طی و آگاه شدن از چند و چون کار، تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای نصب را با هم چک کنید.

البته در اغلب مواقع بخشی از هزینه به ایاب و ذهاب اختصاص می‌یابد.

خرید محصول

اینکه آیفون تصویری مورد نظر شما پیشاپیش خریداری شده یا همراه با نصب خریداری خواهد شد، در قیمت گذاری بسیاری از متخصصان تاثیرگذار خواهدبود. در مورد اینکه چه المانهایی را باید در هنگام خرید و البته محل نصب دوربین مداربسته رعایت کنید می‌توانید این مطلب بلاگ امداد تاسیسات پایتخت را هم مطالعه بفرمایید. نکات مربوط به انواع دوربین مدار بسته هم در این مطلب مورد توجه قرارگرفته‌است.

همچنین در اینجا می توانید چند نکته در مورد مسائل امنیتی مرتبط با آیفون تصویری را در بلاگ ستجاق مطالعه کنید.

این خدمت توسط متخصصین الکتریکی ارائه می شود.

تعرفه تعمیرات

در این بخش شما مطالب آموزشی همراه با قیمت تعمیر آن را خواهید دید

آموزش تعمیرات
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس (لمس کنید)