ثبت درخواست آنلاین

هزینه کانال کشی و دریچه کولر چقدر است؟

کانال کشی و دریچه کولر به طور متوسط با چه قیمتی در امداد تاسیسات پایتخت ارائه می‌شود؟
به رایگان قیمت بگیرید
۱۰۰۰۰۰ تومان کمینه قیمت
۱۵۰۰۰۰ تومان متوسط قیمت
۲۰۰۰۰۰ تومان بیشینه قیمت

کانال کشی و دریچه کولر

عوامل موثر بر قیمت کانال کشی و دریچه کولر

کانال کشی و دریچه انتقال هوا به داخل ساختمان با استفاده از ورقه های فولاد گالوانیزه و یا آلومینیوم اجرا می‌شود. کانال کشی یا در مراحل پایان کار و یا نازک کاری و قبل از اجرای سقف کاذب و یا کناف انجام شده و در بسیاری از موارد به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی بوسیله پشم شیشه عایق بندی می‌شود. عوامل موثر بر هزینه کانال کشی علاوه بر متراژ کار و مواد اولیه فولادی یا آلومینیومی، به محل قرارگرفتن کولر که می‌تواند بالکن یا پشت بام خانه باشد نیز بستگی دارد.

در بسیاری از سفارشهای کانال کشی که در امداد تاسیسات پایتخت ثبت می‌شود هدف مشتری انتقال بخشی از باد کولر به قسمت دیگری از ساختمان است که در کانال کشی اولیه در نظر گرفته نشده است و یا با تغییر کاربری بخش هایی از ساختمان نیاز به نصب دریچه کولر جدید در محل وجود دارد. در برخی از پروژه ها طراحی و نصب و سقف کاذب هم همزمان با کانال کشی انجام می‌شود.

البته سفارش های کانال کشی و دریچه زمینه های مختلفی را شامل می‌شود که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی و اجرای کانال کولر
  • کانال کشی و دریچه تهویه
  • کانال کشی اسپلیت و فن کوئل
  • کانال کشی دودکش
  • کانال کشی شوتینگ زباله و نخاله ساختمانی
  • عایق بندی کانال
  • اجرای انواع دمپر و دریچه

نحوه محاسبه هزینه کانال کشی و دریچه

هزینه کانال کشی بصورت متری محاسبه می شود. به این صورت که محیط کانال یا دهنه در اندازه طول کانال و در هزینه واحد ضرب می شود. کارهای انجام شده در امداد تاسیسات پایتخت با توجه به متراژ کار و در مجموع از 100000 تومان تا 150000 تومان متغیر بوده است. قیمت گذاری دقیق با بازدید محل و پس از انتخاب ورق مورد استفاده انجام می شود.

دریچه های داخلی انواع مختلفی دارند و از مدلهای ساده با جنسیت پلاستیک تا مدل های فلزی و چوبی دکوراتیو دامنه تنوع دارند.

در سالهای اخیر شاهد بیشتر شدن دریچه های چوبی و دکوراتیو هستیم.

بازدید

اصولا برآورد تخمینی هزینه کانال کشی می‌تواند بصورت آنلاین و با تماس با متخصص انجام شود اما برای طراحی و ساخت و در نهایت نصب و اجرای کانال کشی نیاز به اندازه های دقیق هست که این کار پیش از شروع کار و با بازدید محل توسط متخصص انجام می‌شود.

در این بازدیدها علاوه بر متراژ نوع کانال کشی که می‌تواند گرد و چهارگوش یا از متریال های خرطومی یا انعطاف پذیر (فلکسیبل) باشد نیز تعیین می‌گردد.

انتخاب صحیح

در کانال کشی منازل، مهمتر از اجرت کانال کشی که در میان سرویسکاران مختلف تفاوت فاحشی ندارد، دقت در انتخاب ورق مورد استفاده در ساخت کانال است. ورق بی کیفت و یا نازک تر از حدود ۰.۴ علاوه بر اینکه ماندگاری لازم را ندارد می تواند باعث ایجاد سر و صدا هم بشود. معمولا برای ارزان تر شدن کار از این ورق های بی کیفیت که یا خوب گالوانیزه نشده اند و یا ضخامت مناسبی ندارند استفاده می شود.

این خدمت توسط متخصصین تاسیسات ساختمان ارائه می شود.

تعرفه تعمیرات

در این بخش شما مطالب آموزشی همراه با قیمت تعمیر آن را خواهید دید

آموزش تعمیرات
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس (لمس کنید)