ثبت درخواست آنلاین

هزینه سرویس کولر آبی چقدر است؟

سرویس کولر آبی به طور متوسط با چه قیمتی در امداد تاسیسات پایتخت ارائه می‌شود؟
به رایگان قیمت بگیرید
۳۵۰۰۰ تومان کمینه قیمت
۶۰۰۰۰ تومان متوسط قیمت
۱۰۰۰۰۰ تومان بیشینه قیمت

سرویس کولر آبی

عوامل موثر بر قیمت سرویس کولر آبی

سرویس کولر آبی در دسته خدمات تاسیسات سرمایشی گرمایشی است. این خدمت هم توسط متخصصین الکتریکی و هم تاسیساتی‌ها ارائه می‌شود.

هزینه متوسط سرویس کولر آبی در تهران امسال بالاتر رفته مثل قیمت دلار و به 60000تومان رسیده است که البته با توجه به منطقه شهری و همچنین موقعیت مکانی کولر که می تواند در بالکن و روی چهارپایه و پایه باشد یا روی پشت بام و یک جای سخت و دور از دسترس از 35000تومان تا 100000 تومان تغییرمی کند. عوامل دیگری هم بر روی قیمت دهی سرویسکاران تاثیرگذارند مثل اینکه چه چیزهایی قرار است سرویس بشود و آیا نیاز به تعویض و شستشو هم هست یا نه.

سرویس کولر آبی

سرویس کولر آبی شامل تعویض پوشال، رگلاژ تسمه، روغن کاری یاتاقان ها، شستشوی پمپ آب و تست کلی می باشد. در این صورت دستمزد سرویس کولر در بالاترین حد خود قرارمی گیرد. لازم است بدانیم قیمت لوازم خریداری شده برای کار از جمله پوشال در دستمزد سرویس محاسبه نمی شود. در مورد قطعات دیگر هم به همین صورت است و اگر نیاز به تعویض وجود داشته باشد جدای از اجرت کار هزینه های قطعات هم اضافه خواهد شد.

تعویض پوشال

گاهی در اواسط فصل گرما برای بالابردن کارایی کولر پوشالهای قدیمی را با جدید عوض می کنند. با این کار هم از میزان گرد و غباری که کولر به داخل خانه منتقل می کند کاسته می شود و هم کولر خنک تر کارمی کند. معمولا پایین ترین دستمزد مربوط به تعویض پوشال به تنهایی می باشد. البته تنها دلیل تعویض پوشال گرد و خاک نیست. تعویض پوشال و در کل پوشال نو و تازه تاثیر بسیار زیادی بر میزان خنکی هوای داخل خانه و همچنین تازگی آن دارد.

شستشوی کولر

معمولا در پایان فصل گرما و قبل از بستن و روکش کشیدن بر روی کولر آبی آب آن را به طور کامل تخلیه کرده و کف آن را می شویند تا برای سال آینده تمیز و آماده باشد و در طول زمستان آب یخ نزند. اگر این کار را فراموش کرده باشید حالا باید شستن کف را هم به کارهای مورد نیاز برای راه اندازی دوباره کولر آبی اضافه کنید. چون آب تبخیر شده و کلی رسوبات کف کولر را گرفته که در صورت تکرار و ماندن می تواند به زنگ زدگی و خوردگی کولر بیانجامد. پس از سرویس کار کولر بخواهید که این کار انجام دهد. البته در صورتی که از سرویس کار حرفه ای کمک گرفته باشید حتما خودش این کار را انجام می دهد و نیازی به گفتن شما نیست.

تعمیر کولر

تعدادی از سفارشهای سرویس کولر به تعمیر کولر آبی منجر می‌شود. ممکن است سرویسکار کولر در حین کار متوجه شود که پمپ کولر یا موتور نیاز به تعمیر دارد. تعمیر کولر آبی شامل موارد زیر می‌تواند باشد:

  • تعمیر موتور کولر
  • سیم پیچی موتور کولر
  • تعمیر پمپ کولر
  • تعویض پمپ کولر آبی
  • تعویض و رگلاژ تسمه کولر

محله

بسیاری از خدمات خانگی در تهران در محلات مختلف قیمت های مختلفی دارند که با توجه به عواملی مثل متوسط درآمد ساکنین آن محله و یا کیفیت کار سرویسکاران تغییرمی کند. البته این موضوع به این معنی نیست که بالا بودن بیش از حد دستمزد در مناطقی از تهران توجیه پذیر باشد اما همه ما می دانیم که تغییرات کیفیت زندگی در جاهای مختلف بر روی هزینه زندگی روزمره هم تاثیر می گذارد و این جا هم، هزینه سرویس کولر آبی از این قاعده کلی مستثنی نیست.

این خدمت توسط متخصصین تاسیسات ساختمان و الکتریکی ارائه می شود.

تعرفه تعمیرات

در این بخش شما مطالب آموزشی همراه با قیمت تعمیر آن را خواهید دید

آموزش تعمیرات
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس (لمس کنید)