ثبت درخواست آنلاین

تعمیر کولر آبی هفت تیر ۰۹۱۲۷۹۹۱۶۸۲ شبانه روزی

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ خرداد, ۱۴۰۰ دسته : کولر آبی , امداد تاسیسات دفعات بازدید : ۹۴ بار

تعمیر کولر آبی هفت تیر ۰۹۱۲۷۹۹۱۶۸۲ شبانه روزی – خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی

تعمیر کولر آبی هفت تیر – تعمیر کولر آبی یکی از پرتقاضاترین سرویس‌ها در روزهای گرم سال است و به دلیل گرمای طاقت فرسای تابستان، معمولا افراد برای تعمیر کولر آبی و تعمیر کولر آبی شبانه روزی یا تعویض و نصب کولر جدید قبل از فرار رسیدن تابستان و عمدتا در فصل بهار دست به کار می‌شوند. مهم‌ترین نکته‌ای که شما هنگام تعمیر کولر آبی باید بدانید، اهمیت تشخیص دقیق مشکل کولر آبی و سپس اقدام برای تعمیر آن است؛ که به شدت توصیه می‌شود که این کار توسط تعمیرکار سیار کولر آبی و متخصص تعمیر کولر آبی انجام شود.

تعمیر کولر آبی تهران ۰۹۱۲۷۹۹۱۶۸۲ شبانه روزی

بررسی و تعمیر کولر آبی شما توسط تعمیرکار کولر آبی ماهر و با تجربه به همراه قیمت تعمیر کولر آبی مناسب می‌تواند شما را از بسیاری از مشکلات آینده آسوده خاطر کند. اکنون اگر برای تعمیر کولر آبی به دنبال مجرب‌ترین تعمیرکاران می‌گردید؛ پس همین حالا سفارش خود را به رایگان ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن به چندین تعمیرکار و متخصص کولر آبی در خدمت از ما دسترسی پیدا کنید.

تعمیر کولر آبی شامل چه مواردی می شود

در سرویس سالانه راه اندازی کولر آبی اگر خرابی خاصی در کار نباشد این موارد بررسی و تنظیم می شود :

  • تعویض پوشال کولر
  • شستشوی بدنه کولر
  • آب بندی کف کولر
  • رگلاژ تسمه
  • چک کردن پمپ کولر آبی
  • چک کردن الکتروموتور و تنظیم جای آن
  • چک کردن مسیر باد کولر
  • تنظیم فلوتر کولر
  • بررسی مسیر آب ورودی به کولر و شیرآلات و اتصالات کولر

در هر کدام از این قسمت ها ممکن است ایرادی بوجود آمده باشد که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعاتی داشته باشد. در این صورت تعمیرکار کولر آبی امداد تاسیسات حتما با شما هماهنگ می کند و با موافقت شما اقدام به خرید قطعات مورد نظر و نصبشان برای کولر آبی شما می نماید.

حتما ببینید : سرویس کولر گازی

شایان ذکر است که تعویض پوشال برای راه اندازی کولر آبی هایی کاربرد دارند که قاعدتا از پوشال استفاده می کنند. برخی کولرهای جدید بجای پوشال از پدسلولزی استفاده می کنند. پدهای سلولزی کارایی بیشتری دارند اما جایگاهشان در کولر آبی مشابه پوشال است. پس چه برای تعویض پوشال و چه سرویس کولر آبی با پدسلولزی این نوشته می تواند مفید باشد.

منظور از سرویس کردن کولر آبی چیست؟

سرویس کولر آبی یکی از اقداماتی است که باید سالانه برای نگهداری از کولر آن را انجام داد. بهتر است این کار توسط سرویسکار کولر آبی انجام شود تا کولر شما بیشترین بازدهی را داشته باشد. برای این کار می توانید از خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی امداد تاسیسات استفاده کنید.

بهترین زمان سرویس کولر آبی

بهترین زمان سرویس کولر آبی و آماده سازی آن، قبل از شروع فصل گرما است. در فصل بهار می توانید برای سرویس دستگاه خود اقدام کنید تا تمامی قطعات آن بررسی شود. بهتر است قبل از استفاده مجدد، از سلامت کولر آبی اطمینان داشته باشید و پس از سرویس و تعمیر کولر آبی با خیالی راحت از آن استفاده کنید.

درخواست های متداولی که برای تعمیر کولر آبی در امداد تاسیسات ثبت می شود

بوی بد کولر آبی

بوی بد کولر آبی می تواند دلایل مختلفی مانند کهنگی پوشال ها، باقی ماندن آب در تشتک، استفاده از روغن نامناسب برای سرویس کولر، محل نامناصب نصب کولر آبی و … داشته باشد. برای اینکه بتوانید کولری خوشبو داشته باشید باید سرویس کردن کولر را جدی بگیرید و در کنار آن از چاک کننده هایی مانند شیشه شور و وایتکس استفاده کنید.

خنک نکردن کولر آبی

بسیاری از مشتریان امداد تاسیسات از خنک نبودن باد کولر آبی شکایت داشته اند. یکی از دلایل خنک نبودن کولر نبود آب یا کمبود آب در داخل کفی است که اگر این آب از مقدار استاندارد کمتر شود دیگر توان خیس کردن پوشال ها را ندارد. یکی دیگر از دلایل این مشکل می توانید خرابی پمپ آب باشد که فرایند انتقال آب را در کولر بر عهده دارد. اگر پارچه برزنتی کولر هم دچار پارگی شده باشد باد کولر به هدر می رود و به داخل کانال وارد نمی شود.

پوسیدگی و سوراخ شدن کفی کولر آبی

وجود املاح در آب در تماس با بدنه فلزی کولر آبی باعث زنگ زدگی و پوسیدگی کف کولر می شود. راه حل این مشکل عایق کردن کولر آبی است. چندین مدل مختلف برای عایق کردن کفی کولر آبی وجود دارد. اگر مشکل سوراخ شدن کفی کولر با عایق شدن قابل حل نبود باید برای تعویض کفی کولر آبی اقدام کنید.

سوختن پمپ آب کولر آبی

عدم روغن کاری به موقع، گرفتگی در مسیر رسیدن آب به پمپ و کثیف بودن پوشال ها از دلایل مهم سوختن پمپ است. با سرویس به موقع کولر آبی می توانید درون کولر را به خوبی تمیز کنید و همیشه دقت کنید تا واتر پمپ در سبد مخصوص خود قرار گزفته باشد تا جرم و اجسام خارجی وارد آن نشود.

پاره شدن تسمه کولر آبی

بیش از اندازه سفت بستن و یا شل بستن تسمه کولر و همچنین فرسوده شدن آن از عمده دلایل پاره شدن تمسه است. هر زمان صدای نامتعارفی از کولر به گوش رسید در ابتدا تسمه را چک کنید.

حتما ببینید : تعمیر و سرویس کولر گازی در تهران

کولر آبی از چه قسمت هایی تشکیل شده اند؟

  • موتور (دینام) 3/4 و 1/2 و 1/3
  • برای کولرهای پرتابل: دینام دو سر شفت و دینامهای کولرهای دستی پمپ‌ آب (واتر پمپ)
  • بدنه کولر (تشتک ، سقف ، ستونها ، دریچه ها)
  • پدهای پوشالی و پدهای سلولزی
  • شناور
  • جعبه تقسیم
  • خازن
  • حلزونی
  • توربین
  • شفت
  • یاتاقان
  • تسمه
  • فولی
  • پیچ راه انداز (استارت) ، سیم پیچ (کند) و سیم پیچ (تند)

قیمت تعمیر کولر آبی

قیمت تعمیر کولر آبی یا هزینه تعمیرات کولر آبی به نوع مشکل کولر آبی یا قطعات تعویض شده در صورت لزوم، بستگی دارد؛ و به طور کلی هزینه تعمیر کولر آبی، نصب کولر آبی و سرویس کولر آبی بسته به تعداد خدمات متغیر است؛ ولی در حین پیشنهاد قیمت تعمیر کولر آبی، متخصص قیمتی را تخمین می‌زند و به شما به صورت آنلاین اعلام می‌کند و در صورت رضایت شما از هزینه تعمیر کولر آبی و قیمت تعمیر کولر آبی، سرویسکار دست به کار می‌شود.

اکنون اگر می‌خواهید از قیمت تعمیر کولر آبی مطلع شوید پس همین حالا به رایگان قیمت بگیرید. به محض درخواست شما برای تعمیر کولر آبی، قیمت‌هایی از سوی تعمیرکاران به شما پیشنهاد می‌شود که در صورت تمایل و سنجیدن قیمت‌ها می‌توانید سفارش خود را نهایی کنید.

عوامل موثر بر هزینه تعمیر کولر آبی

کولر آبی دارای قطعات و اجزای متعددی است. هر یک از این قطعات ممکن است دچار خرابی شوند. در این صورت هزینه تعمیر کولر آبی متناسب با خرابی قطعات تعیین می‌شود.

  • هزینه تعمیر موتور کولر آبی
  • هزینه تعویض پوشال کولر
  • هزینه تعویض یاتاقان کولر آبی
  • هزینه تعویض تسمه کولر آبی
  • هزینه ایاب و ذهاب و دستمزد تعمیرکار

تعمیر کولر آبی در محل با امداد تاسیسات

بعد از نصب اولیه که معمولا توسط نصاب کولر آبی صورت می گیرد، لازم است بعضی عوامل را در ابتدای هر سال و هنگام راه اندازی کولر آبی، کنترل و اصلاح کنید؛ به انجام این موارد سرویس راه اندزای کولر آبی می‌گوییم. آچاره در راستای راحتی شما و رفع نیازهای روزمره، خدمت نصب ، تعمیر و سرویس کولر آبی را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه ‌ای تعمیرات به شما عزیزان ارائه می دهد. شما می توانید در کمترین زمان ممکن، سفارشتان را ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای نصب و سرویس کولر آبی خود استفاده کنید.

سوالات متداول تعمیر کولر آبی در تهران

سرویس کامل کولر آبی شامل چه مواردی می‌شود؟

تنظیم شناور کولر آبی، جهت کنترل آب ورودی به کفی کولر، کنترل پمپ آب و سیستم انتقال آب به پوشال‌ها، بررسی فن و در صورت نیاز تعویض تسمه کولر…

خدمات نصب سایبان کولر آبی در امداد تاسیسات پایتخت

نصب سایبان کولر آبی در تهران از خدمات سامانه امداد تاسیسات پایتخت است که می‌توانید در کنار سرویس کولر آبی یا تعمیر آن این خدمت امداد تاسیسات پایتخت را هم سفارش بدهید.

کولر آبی با چه برند و مدل‌هایی در امداد تاسیسات پایتخت تعمیر می‌شود؟

نوع برند کولر آبی محدودیتی در ارائه خدمات امداد تاسیسات پایتخت ندارد، نصب و راه اندازی و تعمیر انواع کولر آبی با برند و مدل‌های مختلف انجام خواهد شد.

هزینه سرویس تابستانه کولر آبی چقدر است؟

اگر کولر آبی شما در پشت بام قرار گرفته باشد، هزینه راه اندازی تابستانه آن، 100 هزار تومان است، اما اگر در ارتفاع و یا پرتگاه باشد، به دلیل شرایط نامتعارف و سختی فرایند سرویس، این قیمت متنفاوت خواهد بود.

نیاز به تعمیرکار دارید ؟

ما بصورت ۲۴ ساعته ۷ روز هفته در خدمت شما هستیم

انجام کلیه خدمات تاسیساتی در تهران :

تعمیر ، نصب و سرویس پکیج و رادیاتور

تعمیر ، نصب و سرویس کولر گازی و آبی

تعمیر ، نصب و سرویس مشعل و موتورخانه

تعمیر ، نصب و سرویس توالت فرنگی

لوله کشی و لوله بازکنی

تشخیص ترکیدگی

نقاشی و بنایی

بازسازی ساختمان

آسانسور

نصب و تعمیر ماشین لباسشویی

نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی

یونیت دندانپزشکی

تعمیر ، نصب و سرویس داکت اسپلیت

تعمیر انواع پمپ تحت فشار

تعمیر انواع برندهای تخچال

و ...

تعرفه تعمیرات

در این بخش شما مطالب آموزشی همراه با قیمت تعمیر آن را خواهید دید

آموزش تعمیرات
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس (لمس کنید)