ثبت درخواست آنلاین

لوله بازکنی فوری تهران ☎️ ۰۹۱۲۹۵۵۱۳۲۹

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مرداد, ۱۴۰۰ دسته : لوله بازکنی دفعات بازدید : ۷۱۸ بار

لوله بازکنی فوری تهران ☎️ ۰۹۱۲۹۵۵۱۳۲۹ | خدمات لوله بازکنی تهران

لوله بازکنی فوری تهران لوله بازکنی امداد تاسیسات با بیش از ۳۰ سال سابقه در امر لوله بازکنی و تخلیه چاه فاضلاب در شهر تهران و اتوبان کرج با ۴ شعبه آماده خدمت رسانی به تهرانی های عزیز می باشد .

  • لوله بازکنی با دستگاه جدید و فنر سر مته دار به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی
  • باز کردن سینک ظرفشویی و چاهک آشپزخانه و حمام
  • رفع گرفتگی راه آب و لوله فاضلاب
  • در آوردن اشیاء قیمتی از چاه و توالت
  • باز کردن لوله های سیفون توالت فرنگی و سنتی
  • باز کردن لوله های چدنی قدیمی
  • فنر زنی لوله با دستگاه

این شرکت با در اختیار داشتن پرسنل با تجربه و متخصص لوله بازکنی و استفاده از تجهیزات جدید و پیشرفته در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین خسارت و کثیف کاری محل گرفتگی لوله فاضلاب را تشخیص داده و اقدام به رفع آن از طریق فنر زنی می نماید. متخصصین امداد تاسیسات با استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک و با فنرهای فولادی سر مته دار و پمپ تراکم هوا می توانند لوله های از جنس سیمان به طول ۵ تا ۱۰۰ متر را باز کنند .

اگر مشکل گرفتگی، بوی بد فاضلاب، تخلیه چاه دارید، همین حالا تماس بگیرید :

شماره لوله بازکنی و تخلیه چاه شبانه روزی سراسر تهران: ۰۹۱۲۹۵۵۱۳۲۹

لوله بازکنی فوری تهران

فنر زنی لوله در تهران

لوله بازکنی تهران یکی از خدمات رایج و پردرخواست تاسیسات است. گرفتگی لوله، مخصوصا برای منازلی که چند سالی از ساخت آن‌ها گذشته است، بسیار رایج است. لوله بازکنی امری انکار ناپذیر است. گرفتگی لوله فاضلاب منجر به ساطع شدن بویی نامطلوب در تمام بنا خواهد شد.

تخلیه چاه فاضلاب

شرکت خدماتی امداد تاسیسات با در اختیار داشتن پرسنل با تجربه و متخصص تخلیه چاه شبانه روزی و استفاده از تجهیزات جدید و پیشرفته در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین خسارت و کثیف کاری محل چاه فاضلاب را تشخیص داده و اقدام به تخلیه آن بر اساس اصول استاندارد می نماید.

حفاری چاه تهران

گام اولی که برای حفر چاه فاضلاب در یک ساختمان باید در نظر گرفت مشخص سازی جای مناسب آن است. برای اینکار باید با یک شرکت معتبر از لحاظ حفاری چاه فاضلاب تماس گرفته که دارای درجه اعتبار باشد که آن شرکت دارای افراد متخصص و با تجربه کاری که شرکت امداد تاسیسات می باشد.

علت ایجاد گرفتگی در لوله فاضلاب

گرفتگی لوله های فاضلاب زمانی رخ می دهد که آشغال و اشیاء اضافی به داخل لوله فاضلاب بروند و در سیفون یا خمیدگی های لوله به دام بیافتند و کم کم آن قسمت از لوله محل تجمع زباله ها شود. همین باعث می شود حجم زباله های داخل لوله زیاد تر شود و در نهایت رسوبی از آشغال ها در لوله باقی بماند و باعث انسداد لوله فاضلاب شود. در این زمان است که فرد تازه متوجه مشکل می شود و می فهمد که لوله فاضلاب گرفته است. در حالی که باید پیش از این به فکر چنین روزی بود از ورود آشغال به داخل لوله جلوگیری می کرد.

آزمایش روش های مختلف برای بازکردن لوله

با گرفتگی لوله افراد روشهای مختلفی را آزمایش می کنند تا بتوانند آن را باز کنند اما در بسیاری از موارد موفق نمی شوند و بدون حل مشکل دست از کار می کشند. با ناراحتی و نگرانی شماره شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه را که قیمت ارزان تری دارد پیدا می کنند و با آنها تماس می گیرند. حال آن که آنها لوله بازکنهای غیرمجاز هستند که تنها مشکل شما را بیشتر می کنند. این لوله بازکن ها با دریافت هزینه مشکل شما را بصورت موقت حل می کنند و پس از چند روز مجددا لوله فاضلاب خواهد گرفت. اگر می خواهید گرفتگی لوله را توسط لوله بازکن باز کنید لازم است از شرکتهای مجاز و معتبر لوله بازکنی برای این کار استفاده کنید.

رعایت نکات بهداشتی شرکت امداد تاسیسات عبارتند از :

  • کلیه سرویسکاران بررسی می شوند تا ناقل ویروس نباشند.
  • تمامی لوله بازکن های شرکت موظف هستند هنگام ورود به منزل مشتری و حین انجام کار از ماسک استفاده کنند.
  • تمامی تجهیزات تمیز هستند.
  • تمامی مراحل انجام کار لوله بازکنی شبانه روزی تهران در محیط سرویس بهداشتی، حمام و یا آشپزخانه با حداقل کثیف کاری انجام می شود.
  • نکات بهداشتی به سرویسکاران توصیه شده تا آنها را رعایت کنند.
  • خدمات لوله بازکنی شبانه روزی تهران خیلی سریع و فوری انجام می شود تا سرویسکاران بیش از حد در منزل شما نباشند.

جان شما هموطنان عزیزمان برای ما اهمیت دارد و ما تلاش میکنیم تا نه تنها در این شرایط سخت مشکلات مشتریانمان را برطرف کنیم و خدمات را شبانه روزی ارائه دهیم، بلکه زنجیره ی ویروس کرونا را با رعایت بهداشت قطع کنیم. با خیالی آسوده جهت باز کردن لوله فاضلاب منزلتان اقدام نمایید.

روش های لوله بازکنی

لوله بازکنی توالت و یا سیستم لوله کشی حمام و دستشویی به منظور رفع گرفتگی لوله انجام میگیرد. روش های مختلفی برای لوله بازکنی وجود دارد که بسته به دلیل گرفتی لوله و یا شدت گرفتگی آن مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله بازکنی با فنر برقی

لوله بازکنی با فنر برقی

فنر لوله بازکنی برای باز کردن گرفتگی های سخت لوله ی توالت استفاده می شود. فنر لوله بازکنی از موتور و فنر تشکیل شده است. موتور لوله بازکنی وسیله ای به شکل دریل می باشد که فنر به سر آن متصل شده است. فنر لوله بازکنی در واقع یک فنر سرمته دار متناسب با لوله می باشد که انعطاف لازم برای حرکت درون خمیدگی لوله را دارد و به دستگاه فنر زنی متصل می شود.

روش کار این دستگاه بدین شکل است که فنر را به سر دریل یا موتور مخصوص متصل و سر فنر را درون لوله فرو می کنیم. به دنبال آن موتور را روشن می کنیم تا فنر شروع به چرخیدن کند. زمانی که موتور روشن شد و فنر لوله بازکنی به چرخش در آمد، به آهستگی فنر را به درون لوله فشار می دهیم. این عمل را تکرار کرده تا فنر به مقدار بیشتری درون لوله وارد شود و به قسمت گرفتگی لوله برسد. زمانی که نوک فنر به گرفتگی لوله برسد سبب حرکت خاک و مواد جامد سخت داخل لوله می شود و آن ها را به سمت چاه هدایت می کند.

فیلم لوله بازکنی با فنر

لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا

لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا

اگر دلیل گرفتگی لوله ی فاضلاب انباشتگی خاک داخل لوله باشد، در اینطور مواقع از لوله بازکنی تراکم هوا برای باز کردن لوله استفاده می شود. نحوه استفاده از این دستگاه به این شکل است که با تلنبه زدن، هوا داخل دستگاه فشرده می شود و مقدار فشار درون دستگاه توسط یک عقربه نشان داده می شود. با قرار دادن دهانه این وسیله بر رویه دهانه لوله و کشیدن اهرم دستگاه لوله بازکنی، هوایی که داخل دستگاه به شکل فشرده است وارد لوله می شود و گرفتگی های داخل لوله را مجبور به حرکت می کند.

لوله بازکنی با مواد شیمیایی

لوله بازکن های شیمیایی برای رفع گرفتگی های جزئی و رفع چربی و بوی بد فاضلاب از مجرای لوله فاضلاب مناسب هستند و اگر طبق دستور العمل مقداری از آنها را داخل لوله ای که دچار گرفتگی شده بریزیم ممکن است بعد از مدت زمان مشخص موجب باز شدن لوله شود.

اما سرعت باز کردن لوله با مواد شیمیایی بسیار کند است و در اکثر موارد یا درست عمل نمی کند و یا باعث ایجاد خسارت شده و اتصالات لوله را از بین می برند. همچنین به دلیل شیمیایی بودن مواد و ایجاد گاز مضر توصیه می شود هنگام کار با آنها از دستکش و ماسک استفاده شود و این مواد را از دسترس کودکان دور نگهداری کنیم.

در کل استفاده از مواد لوله بازکن برای رفع گرفتگی های جزئی و موارد خاص توصیه می گردد و بهتر است برای باز کردن لوله و چاهک فاضلاب و حمام با متخصص تماس بگیریم و از تجهیزات حرفه ای و فنر لول بازکنی استفاده کنیم.

لوله بازکنی دستی

لوله بازکنی دستی

لوله بازکنی با تلمبه دستی برای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی، راه آب کف آشپزخانه و حمام و همچنین باز کردن چاهک مناسب است و اگر انسداد جزئی باشد ممکن است با این روش باز شود.

روش کار با تلمبه دستی بدین صورت است که قسمت لاستیکی تلمبه را چرب کرده و روی دهانه چاه قرار می دهیم و شروع به تلمبه زدن می کنیم تا راه آب باز شود. زمانی که شما دسته تلمبه را بالا و پایین می کنید هوا با فشار به داخل مجرای لوله دمیده می شود و اجسامی که باعث گرفتگی شده اند را به حرکت در می آورد و بدین ترتیب لوله باز می شود.

نکته: اگر در کنار این روش به صورت ترکیبی از مواد لوله بازکن شیمیایی استفاده شود نتیجه بهتر است.

ارائه سرویس لوله بازکنی در سراسر تهران بزرگ

شمال تهران : تجریش، نیاوران، قلهک، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، حسین‌ آباد_مبارک‌ آباد، اقدسیه، زعفرانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد، پونک، سعادت آباد، شهرک غرب، ونک و جنت آباد.

شرق تهران : تهران نو، تهرانپارس، نارمک، شهرک امید، شهرک ویلایی زیتون، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌ آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصور آباد.

غرب تهران : شهرک آزادی، ستارخان، آریاشهر، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، کوی بیمه، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، دهکده المپیک، کن و وردآورد.

جنوب تهران : مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازی‌آباد، نعمت‌آباد، یاخچی‌آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، سیروس، دروازه غار، جوادیه، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران، شهرری، کوی سیزده آبان، دولت‌ آباد، شهرک رسالت بازار چینی فروش هاکیان شهر، یافت آباد بازار موبایل و مبل ایران.

مرکز تهران : یوسف آباد، امیرآباد، عباس‌آباد، جلفا، خواجه عبدالله، بهارشیراز، زرتشت، بهجت آباد، تخت جمشید (طالقانی)، تخت طاووس، سهروردی، آپادانا، توحید، جمهوری (نادری)، استانبول، توپخانه، لاله زار، باغ صبا، فاطمی، آرژانتین، آذربایجان.

قیمت لوله بازکنی شبانه روزی

همه ساله نرخ لوله بازکنی تهران طبق فاکتورهای موجود در تعیین هزینه لوله بازکنی توسط اتحادیه مشخص می گردد.

فاکتورهایی که در تعیین تعرفه دخیل هستند عباتند از :

  • شدت و مکان گرفتگی
  • طول فنر
  • وجود اشیا درون لوله
  • نوع گرفتگی
  • قطر فنر استفاده شده
  • فنر زدن از چند ورودی لوله های فاضلاب
  • وجود مصالح ساختمانی در لوله

با این فاکتورها می توان قیمت دقیق را تعیین نمود. لازم به ذکر است بگوییم که قیمتی که پشتیبانی شرکت در تماس تلفنی اعلام می کند حدودی است و امکان تغییر هنگام انجام کار را دارد. چون همانطور که گفتیم فاکتورهای زیادی وجود دارد که باعث می شوند نرخ دقیق مشخص شود.

نرخنامه تخلیه چاه 1400

ردیف شرح مبلغ (ریال)
1 بازکردن لوله فاضلاب از 1 تا 6 متر با دستگاه کوچک 1/500/000
2 بازکردن لوله فاضلاب از 6 تا 12 متر با دستگاه کوچک 2/500/000
3 بازکردن لوله فاضلاب از 12 تا 25 متر با دستگاه کوچک 5/500/000
4 باز کردن لوله فاضلاب از مفهول با دستگاه ژنراتور فوقانی تا 30 متر با فنر سایز 28 13/000/000
5 تخلیه فاضلاب با تانکر 6000 لیتری با پمپ مکنده (ساکشن) 5/500/000
6 تخلیه چاه با تانکر 12000 لیتری و پمپ آبکش 1 سرویس تا 50 متر شیلنگ 7/000/000
7 لایروبی هر نیسان 10 بشکه ای 120 لیتری 1 سرویس توسط نیری انسانی بدون کارگر اضافه 18/000/000
8 پمپاژ هر یک ساعت تخلیه آب با پمپ تک فاز 1/800/000 یک ساعت اول
1/200/000 ساعت بعدی
9 کف تراشی و لایروبی هر کمپرسی خاور با بردن خاک بدون کارگر 11/700/000
10 برداشتن و چیدن طوقه بدون مصالح و پر کردن پشت طوقه یا کول هر مترمربع 1/300/000
11 حفر چاه نو در زمین معمولی طول در عرض در ارتفاع ضرب می شود تا یک متر (متر مقنی) لحاظ شود 3/000/000
12 باز و بسته کردن درب چاه و طوقه چینی تا یک متر بدون مصالح 5/000/000
13 لوله کشی و بنایی درب چاه توافقی می باشد توافق
14 حفر چاه نو در زمین دژ بوسیله ی کمپرسور توافقی می باشد توافق
15 حفر چاه فقط میله در زمین معمولی هر متر طول 3/500/000
16 در صورت مراجعه به محل کار براساس نرخنامه یا کنسل کردن کار از کارفرما مبلغ 1/000/000 ریال بابت ایاب و ذهاب (حق سرویس دریافت می شود) 1/000/000

بهترین لوله بازکن های شبانه روزی بدون سوء پیشینه

چون خدمات لوله بازکنی شبانه روزی 24 ساعته است ما سعی کردیم نیروهای فنی خود را از میان افراد بدون سوء پیشینه و دارای تاییدیه صلاحیت انتخاب نماییم. در همین راستا تمامی لوله بازکن های شبانه روزی شرکت امداد تاسیسات با اخلاق و کاملا قابل اعتماد هستند و تنها هدفشان انجام خدمات و دستورات برای مشتریان عزیز می باشد.

مزایای لوله بازکنی شبانه روزی

در این شرکت ویژگی های لوله بازکنی عبارت است از :

  • فعالیت شبانه روزی بدون تعطیلی
  • اعزام سریع و فوری سرویسکار به محل
  • لوله بازکنی با حداقل کثیف کاری
  • سرویسکاران زیر نظر شرکت معتبر امداد تاسیسات
  • باز کردن انواع گرفتگی با دستگاهی پیشرفته
  • انجام کار تمامی مراحل کار با رعایت بهداشت
  • اعزام فوری نیروی حرفه ای و مجرب بصورت 24 ساعته در سراسر شهر تهران

پاسخ به سوالات متداول در مورد لوله بازکنی

در ادامه به پرسش هایی که احتمال دارد سوال شما عزیزان هم باشد پاسخ داده می شود.

چطور درخواست استفاده از خدمات لوله بازکنی بدهیم؟

این کار ساده است، هر جای تهران که هستید فقط کافی است با شماره پشتیبانی ۰۹۱۲۴۴۵۳۰۲۵ تماس بگیرید و درخواست خودتان را ثبت کنید تا همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

اعزام لوله بازکن به محل چقدر زمان می برد؟

ما در سراسر شهر تهران ، لوله بازکن مستقر کرده ایم تا به محض تماس مشتری سریعا به محل اعزام شود. این کار معمولا 30 دقیقه زمان لازم دارد.

آیا لوله بازکنی شرکت امداد تاسیسات تضمینی است؟

بله 100% تضمینی گرفتگی لوله فاضلاب را باز می کنیم و برای اطمینان شما، رفع گرفتگی تست می شود. همچنین لوله را کاملا باز شده تحویل مشتری می دهیم.

لوله بازکنی فوری تهران ☎️ ۰۹۱۲۹۵۵۱۳۲۹

لوله بازکنی فوری تهران ☎️ ۰۹۱۲۹۵۵۱۳۲۹

لوله بازکنی فوری تهران ☎️ ۰۹۱۲۹۵۵۱۳۲۹ پنجشنبه ۲۱ مرداد, ۱۴۰۰.

لوله بازکنی فوری تهران ☎️ ۰۹۱۲۹۵۵۱۳۲۹

نیاز به تعمیرکار دارید ؟

ما بصورت ۲۴ ساعته ۷ روز هفته در خدمت شما هستیم

انجام کلیه خدمات تاسیساتی در تهران :

تعمیر ، نصب و سرویس پکیج و رادیاتور

تعمیر ، نصب و سرویس کولر گازی و آبی

تعمیر ، نصب و سرویس مشعل و موتورخانه

تعمیر ، نصب و سرویس توالت فرنگی

لوله کشی و لوله بازکنی

تشخیص ترکیدگی

نقاشی و بنایی

بازسازی ساختمان

آسانسور

نصب و تعمیر ماشین لباسشویی

نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی

یونیت دندانپزشکی

تعمیر ، نصب و سرویس داکت اسپلیت

تعمیر انواع پمپ تحت فشار

تعمیر انواع برندهای تخچال

و ...

تعرفه تعمیرات

در این بخش شما مطالب آموزشی همراه با قیمت تعمیر آن را خواهید دید

آموزش تعمیرات
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس (لمس کنید)