ثبت درخواست آنلاین

تعمیر کولر آبی در اسکندری جنوبی خدمات ۲۴ ساعتی تاسیساتی

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر, ۱۴۰۰ دسته : کولر آبی , امداد تاسیسات دفعات بازدید : ۱۶۲ بار
تعمیر کولر آبی در تهران

تعمیر کولر آبی در اسکندری جنوبی خدمات 24 ساعتی تاسیساتی – امداد تاسیسات پایتخت

تعمیر کولر آبی در اسکندری جنوبی ، تعمیر کولر آبی از آن کارهایی است که هر ساله در هر خانه ای لازم است. در برخی موارد آقایان خودشان می خواهند این کار را انجام دهند و با گرم شدن هوا کولر خانه را سرویس کنند. اما عموما ترجیح می دهند تا از تعمیرکار کولر استفاده کنند و دردسر سرویس و راه اندازی کولر را به جان نخرند. لطفا توجه کنید که ممکن است بدون تعمیر کولر نیز کولرآبی شما کار کند، اما این کار معایبی دارد شک نکنید که راه اندازی کولر آبی در ابتدای فصل گرم به دردسرش می ارزد.

تعمیر و سرویس کولر آبی در اسکندری جنوبی

مجموعه امداد تاسیسات (در خصوص تعمیر و سرویس کولر آبی) برگرفته از کادری مجرب و با تجربه اماده خدمت رسانی در سراسر استان تهران در حیطه ی کولرآبی :

  • سرویس کولر آبی
  • تعمیر کولر آبی
  • تعویض پوشال
  • خدمات کولر آبی
  • تعویض موتور کولر آبی
  • تعویض پمپ اب کولر آبی
  • و کلیه امور مربوط به کولرآبی

در کلیه ی برندها با ارزان ترین قیمت و سرویس دهی در محل می باشد. امداد تاسیسات سامانه ثبت سفارش آنلاین با بیش از 10 سال سابقه کاری در زمینه خدمات کولر آبی، تعمیر کولر آبی و سرویس کولر آبی آماده خدمات رسانی به مشتریان میباشد.

حتما ببینید » تعمیر کولر آبی مرکز تهران

رایج‌ترین مشکل کولر آبی چیست؟

یکی از مشکلات رایجی که ممکن است کاربران با آن مواجه شوند دلایل داغ شدن موتور کولر آبی است.که می‌تواند یکی از عوامل مهم در سوختن دینام باشد. به صورت کلی هرنوع نوسانات ولتاژ در جریان برق اتصالی به سیستم الکتروموتور، هرچند به اندازه 1 درصد می‌تواند سبب داغ شدن و سوختن دینام کولر آبی شود. هم‌چنین نوسانات جریان برق تا میزان 5 درصد نیز می‌تواند روی افزایش دمای موتور کولر موثر باشد. موتور کولر مانند تمام وسایل الکترونیک ممکن است بسوزد.

پس اگر این مشکل برخورید نگران نباشید چون دو راه دارید :

  • سیم‌پیچی موتور کولر آبی
  • تعویض موتور کولر آبی

پوسیدگی کولر آبی

یکی دیگر از موارد در تعمیر کولر آبی این مورد است که به مرور زمان در کولر بروز می‌کند، پوسیدگی است که علل مختلفی دارد یکی از موارد وجود آبد در کف کولر آبی بعد از دوره مصرف آن در تابستان است که بخار تولید شده توسط آب موجود در کولر می‌تواند در کل بدنه کولر هم پوسیدگی ایجاد کند.

برای پیشگیری از این مشکل بهترین کار سرویس و تمیز کردن کولر آب بعد از تغییر فصل است که کمک موثری است در جلوگیری از پوسیدگی در کولر شود. شرایط آب و هوایی و نوع آب مناطق هم می‌تواند باعث ایجاد پوسیدگی در کولر شود مانند مناطقی که رطوبت در هوای آن محیط‌ها بیشتر است.

دینام کولر آبی

دینام کولر آبی

دینام کولر یا همان موتور کولرهای آبی یکی از اصلی‌ترین و شاید مهمترین اجزای آنها به شمار می‌آید. زمانی که در فصل گرم تابستان که باید کولر‌های آبی سرویس و راه‌اندازی شود دینام حتما باید بازدید شود و اگر نیاز به تعمیر یا تعویض بوش‌های درب عقب و جلو دارد انجام شود و بعد راه‌اندازی شود. دینام کولر در اندازه‌های مختلف مانند یک چهارم ، دو سوم و یک دوم است. و همین طور برندهای مختلف که باید ببینید که در کولر شما از کدام نوع و برند استفاده شده است.

معمولا سیم‌پیچی داخل آن از جنس مس است ولی در برخی موارد هم از آلومینیوم در سیم‌پیچی موتور کولر استفاده می‌شود که این کار درستی نیست و مقاومت موتور را پایی می‌آورد و عمر موتور کولر را هم کم می‌کند.

حتما ببینید » تعمیر و سرویس کولر گازی در تهران

دینام مهم‌ترین قسمت کولر آبی

دینام کولر قلب تپنده کولر است یعنی این موتور کولر است که ظیفه به گردش درآوردن پروانه کولر آبی را به عهده دارد. پس یکی از مهمترین قسمت‌هایی که تعمیرکار کولر آبی باید در نظر داشته باشد این است که از سلامت دینام مطمئن شود هرچند که سیستم عملکرد این کولرها نسبتاً ساده است،

اما ممکن است به دلایلی داخلی یا خارجی دچار مشکل شوند. مانند نوسانات برق یا اینکه کولر بدون آب کار کرده باشدکه باعث گرم شدن فضای دروت کولر می‌شود و می‌تواند یکی از عوامل سوختن دینام کولر باشد.

منظور از سرویس کردن کولر آبی چیست؟

سرویس کولر آبی یکی از اقداماتی است که سالانه قبل از راه اندازی کولر برای جلوگیری از بروز اختلال در آن، باید انجام گیرد. توجه کنید که قیمت سرویس کولر آبی به مراتب پایین‌تر از هزینه تعمیر آن خواهد بود. پس بهتر است این کار توسط سرویسکار کولر آبی انجام شود تا کولر شما بیشترین بازدهی را داشته و قبل از بروز اختلال در آن، عیب یابی کولر توسط تکنسین، صورت گیرد. در همین راستا شما می‌توانید از خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی امداد تاسیسات استفاده کنید.

تاریخچه کولر آبی

قدیمی ترین کولرهای آبی همان بادگیر ها هستند. بادگیر ها در ایران اختراع شدند پس میتوان گفت مخترع کولر آبی آیرانی ها بوده اند. اما در حدود 40 سال پیش در آمریکا نمونه اولیه کولر آبی اختراع شد.بادگیر ها باد را به وسیله استوانه ای که در بیرون از خانه بود به داخل میکشیدند، در زیر این بادگیر ها در داخل خانه حوض های آبی وجود داشت که با برخورد باد با آب حوض، باد خنک شده و باعث خنک شدن آن محیط میشد. البته به دلیل مصرف بالای کولر آبی در ایران، به کولر آبی کولر ایرانی نیز گفته میشود.

بهترین زمان سرویس کولر آبی

بهترین زمان سرویس کولرابی و آماده سازی آن، قبل از شروع فصل گرما است. در فصل بهار می توانید برای سرویس دستگاه خود اقدام کنید تا تمامی قطعات آن بررسی شود. بهتر است قبل از استفاده مجدد، از سلامت کلی کولر آبی خود، اطمینان داشته باشید و پس از سرویس و تعمیر کولرآبی، با خیالی راحت از آن استفاده کنید.

تعمیر کولر آبی شامل چه مواردی می شود

در سرویس سالانه راه اندازی کولر آبی اگر خرابی خاصی در کار نباشد این موارد بررسی و تنظیم می شود:

  • تعویض پوشال کولر
  • شستشوی بدنه کولر
  • آب بندی کف کولر
  • رگلاژ تسمه
  • چک پمپ کولر آبی
  • الکتروموتور و تنظیم جای آن
  • چک کردن مسیر باد کولر
  • تنظیم فلوتر کولر
  • بررسی مسیر آب ورودی به کولر و شیرآلات و اتصالات کولر

در هر کدام از این قسمت ها ممکن است ایرادی بوجود آمده باشد که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعاتی داشته باشد. در این صورت تعمیرکار کولر آبی امداد تاسیسات حتما با شما هماهنگ می کند و با موافقت شما اقدام به خرید قطعات مورد نظر و نصبشان برای کولر آبی شما می نماید.

شایان ذکر است که تعویض پوشال برای راه اندازی کولر آبی هایی کاربرد دارند که قاعدتا از پوشال استفاده می کنند. برخی کولرهای جدید بجای پوشال از پدسلولزی استفاده می کنند. پدهای سلولزی کارایی بیشتری دارند اما جایگاهشان در کولر آبی مشابه پوشال است. پس چه برای تعویض پوشال و چه سرویس کولر آبی با پدسلولزی این نوشته می تواند مفید باشد.

سوالات متداول تعمیر کولر آبی

سرویس کامل کولر آبی شامل چه مواردی می‌شود؟

👈 تنظیم شناور کولر آبی، جهت کنترل آب ورودی به کفی کولر، کنترل پمپ آب و سیستم انتقال آب به پوشال‌ها، بررسی فن و در صورت نیاز تعویض تسمه کولر…

خدمات نصب سایبان کولر آبی در امداد تاسیسات

👈 نصب سایبان کولر آبی در تهران از خدمات سامانه امداد تاسیسات است که می‌توانید در کنار سرویس کولر آبی یا تعمیر آن این خدمت امداد تاسیسات را هم سفارش بدهید.

تعمیر چه برندهایی از کولر توسط متخصصین سایت امداد تاسیسات انجام می شود؟

👈 خدمات تعمیر کولر آبی تهران در انواع برندهای انرژی، الکترواستیل، ارج، آبسال، سپهر الکتریک، میشا، جهان افروز، فلر و… بصورت شبانه روزی با کمترین قیمت و در سریع ترین زمان توسط افراد تعمیرکار کولر در امداد تاسیسات انجام می شود.

چه زمانی باید برای تعمیرات کولر آبی اقدام کنیم؟

👈 در صورت کاهش سرما، وجود سرو صدا و یا مشکل در عملکرد کولر بهتر است که سیستم شما توسط یک تعمیرکار حرفه ای، بررسی و عیب یابی گردد تا از بروز مشکلات جدی در آینده جلوگیری شود.

نیاز به تعمیرکار دارید ؟

ما بصورت ۲۴ ساعته ۷ روز هفته در خدمت شما هستیم

انجام کلیه خدمات تاسیساتی در تهران :

تعمیر ، نصب و سرویس پکیج و رادیاتور

تعمیر ، نصب و سرویس کولر گازی و آبی

تعمیر ، نصب و سرویس مشعل و موتورخانه

تعمیر ، نصب و سرویس توالت فرنگی

لوله کشی و لوله بازکنی

تشخیص ترکیدگی

نقاشی و بنایی

بازسازی ساختمان

آسانسور

نصب و تعمیر ماشین لباسشویی

نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی

یونیت دندانپزشکی

تعمیر ، نصب و سرویس داکت اسپلیت

تعمیر انواع پمپ تحت فشار

تعمیر انواع برندهای تخچال

و ...

تعرفه تعمیرات

در این بخش شما مطالب آموزشی همراه با قیمت تعمیر آن را خواهید دید

آموزش تعمیرات
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس (لمس کنید)