ثبت درخواست آنلاین

تعمیر کولر آبی ولی آباد ۰۹۱۲۹۵۵۱۳۲۸شبانه روزی - امداد تاسیسات پایتخت

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ فروردین, ۱۴۰۰ دسته : کولر آبی , امداد تاسیسات دفعات بازدید : ۱۹۵ بار
تعمیر کولر آبی تهران ۰۹۱۲۹۵۵۱۳۲۸شبانه روزی

تعمیر کولر آبی ولی آباد ۰۹۱۲۹۵۵۱۳۲۸شبانه روزی – امداد تاسیسات پایتخت

تعمیر کولر آبی ولی آباد ۰۹۱۲۹۵۵۱۳۲۸شبانه روزی ، با شروع شدن فصل تابستان سرویس کولر بیشتر مورد نیاز است. استفاده از کولر های آبی بدلیل ارزان قیمت تر بودن و سرمای مطلوبی که به همراه دارد، رایج تر از کولر های گازی می باشد. اغلب با شروع فصل تابستان استفاده از کولر های آبی متداول تر می شود. قبل از استفاده از کولر آبی حتماً با راهنمایی یک تعمیرکار حرفه ای کولر آبی تمامی قطعات کولر آبی عیب یابی شود و قبل از روشن کردن کولر آبی از سلامت و ایمنی کولر اطمینان حاصل کنید.

پیدا کردن یک فرد متخصص در زمینه تعمیر کولر آبی در تهران شاید برای خیلی ها دشوار و سخت می باشد و پیدا کردن منبعی مطمئن که بتواند مشکل آنها را در کوتاه ترین زمان ممکن و به بهترین شکل برطرف نماید آسان نیست لذا بهتر است بدانید اطلاعات و مشخصات تماس افراد فنی و متخصص در زمینه تعمیر کولر آبی در تهران را می توانید از طریق سایت امداد تاسیسات انتخاب نمایید. فنی کارا در سایر شهر ها نیز خدمات ارائه می دهد. شما می توانید برای تعمیر کولر آبی در تهران و کرج و سایر شهرها نیز افراد متخصص را در سایت بیابید.

تعمیر کولر آبی را به متخصصش بسپار

تعمیر کولر آبی یکی از پرتقاضاترین سرویس‌ها در روزهای گرم سال است و به دلیل گرمای طاقت فرسای تابستان، معمولا افراد برای تعمیر کولر آبی و تعمیر کولر آبی شبانه روزی یا تعویض و نصب کولر جدید قبل از فرار رسیدن تابستان و عمدتا در فصل بهار دست به کار می‌شوند. مهم‌ترین نکته‌ای که شما هنگام تعمیر کولر آبی باید بدانید، اهمیت تشخیص دقیق مشکل کولر آبی و سپس اقدام برای تعمیر آن است؛ که به شدت توصیه می‌شود که این کار توسط تعمیرکار سیار کولر آبی و متخصص تعمیر کولر آبی انجام شود.

بررسی و تعمیر کولر آبی شما توسط تعمیرکار کولر آبی ماهر و با تجربه به همراه قیمت تعمیر کولر آبی مناسب می‌تواند شما را از بسیاری از مشکلات آینده آسوده خاطر کند. اکنون اگر برای تعمیر کولر آبی به دنبال مجرب‌ترین امداد تاسیسات می‌گردید؛ پس همین حالا سفارش خود را به رایگان ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن به چندین تعمیرکار و متخصص کولر آبی دسترسی پیدا کنید.

اگر نیاز به یک تاسیساتی حرفه‌ای دارید

امداد تاسیسات ساعته در کنار شماست تا به شما کمک کند مشکل تاسیساتی‌تان را در اسرع وقت برطرف کنید

تعمیر کولر آبی شامل چه مواردی می شود

در سرویس سالانه راه اندازی کولر آبی اگر خرابی خاصی در کار نباشد این موارد بررسی و تنظیم می شود :

  • تعویض پوشال کولر
  • شستشوی بدنه کولر
  • آب بندی کف کولر
  • رگلاژ تسمه
  • چک کردن پمپ کولر آبی
  • چک کردن الکتروموتور و تنظیم جای آن
  • چک کردن مسیر باد کولر
  • تنظیم فلوتر کولر
  • بررسی مسیر آب ورودی به کولر و شیرآلات و اتصالات کولر

در هر کدام از این قسمت ها ممکن است ایرادی بوجود آمده باشد که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعاتی داشته باشد. در این صورت تعمیرکار کولر آبی امداد تاسیسات حتما با شما هماهنگ می کند و با موافقت شما اقدام به خرید قطعات مورد نظر و نصبشان برای کولر آبی شما می نماید. شایان ذکر است که تعویض پوشال برای راه اندازی کولر آبی هایی کاربرد دارند که قاعدتا از پوشال استفاده می کنند. برخی کولرهای جدید بجای پوشال از پدسلولزی استفاده می کنند. پدهای سلولزی کارایی بیشتری دارند اما جایگاهشان در کولر آبی مشابه پوشال است. پس چه برای تعویض پوشال و چه سرویس کولر آبی با پدسلولزی این نوشته می تواند مفید باشد.

 تعمیر کولر آبی تهران ۰۹۱۲۹۵۵۱۳۲۸شبانه روزی

تعمیر کولر آبی در کدام محله های تهران قابل انجام است؟

به لطف خدا در تمام تهران این خدمات قابل ارائه است. تعمیر کولر آبی غرب تهران یا تعمیر کولر آبی شرق تهران فرقی نمی کند. همچنین سرویس کولر جنوب تهران با همان کیفیت انجام می شود که در شمال تهران. این سرویس همچنین در شهرهای اطراف تهران نیز به راحتی برای شما در دسترس است. تعمیر کولر آبی در تهران یا سرویس کولر در کرج را نیز با می توانید به ما بسپارید.

حتما ببینید : تعمیر کولر گازی

تعمیر کولر آبی در چه زمان هایی از شبانه روز انجام می شود؟

جواب این سوال ساده است: هر زمان که شما بخواهید. تعمیر کولر آبی شبانه روزی و در تمام ایام هفته توسط متخصصان امداد تاسیسات انجام می شود. روز تعطیل و غیر تعطیل فرقی ندارد. با توجه به اینکه عموما کولر آبی در پشت بام نصب می شود، برای تعمیر بهتر کولر نیاز به نور خورشید هست لذا توصیه می کنیم که این کار را قبل از غروب خورشید انجام دهید.

عوامل مؤثر بر قیمت تعمیر کولر آبی در تهران

عوامل مختلفی بر هزینه و قیمت تعمیر کولر آبی مؤثر است که تعمیر کار کولر آبی با در نظر گرفتن آنها اقدام به قیمت دهی می کند از جمله موارد عبارتند از:

  • تعمیر پمپ کولر
  • تعویض پمپ کولر
  • تعویض سیم کشی
  • تعمیر سیم کشی
  • تعمیر موتور
  • تعویض سیم پیچ موتور
  • مدت زمان انجام کار
  • هزینه رفت و آمد
  • و…

توجه : برای اطلاع از تعرفه انواع خدمات تعمیر کولر آبی در تهران، ابتدا فنی کار مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از هدایت به صفحه وی، شما می توانید اطلاعاتی از قبیل شماره و نحوه عملکرد این شخص را بر اساس رضایت سنجی مشتریان قبلی مشاهده و با نزدیکترین تعمیرکار کولر آبی درخواست خود را ثبت نمایید.

خط تولید کولر آبی آبسال

نحوه محاسبه هزینه سرویس کولر آبی در محل

با توجه به اینکه جزییات مربوط به کار تعمیرات و سرویس کولر آبی توسط مشتری اعلام می شود، ارائه یک قیمت ثابت و مشخص، قبل از ثبت سفارش، کار سختی بوده و هزینه خدمات، بعد از اعلام جزییات کار مشتری، توسط متخصص اعلام می شود.

مشتری می تواند بر اساس امتیازات، تعداد کارهای انجام شده، نظرات دیگر مشتریان و در نهایت هزینه اعلام شده توسط متخصص، فردی را برای انجام کار سرویس کولر آبی انتخاب کند. در صورتی ‌که هزینه اعلام شده توسط متخصص مربوط به سرویس کولر آبی و کولر گازی مورد توافق مشتری نباشد، سفارش بدون دریافت هیچ هزینه‌ای لغو خواهد شد.

سوالات متداول تعمیر کولر آبی

سرویس کامل کولر آبی شامل چه مواردی می‌شود؟

تنظیم شناور کولر آبی، جهت کنترل آب ورودی به کفی کولر، کنترل پمپ آب و سیستم انتقال آب به پوشال‌ها، بررسی فن و در صورت نیاز تعویض تسمه کولر…

تعمیر چه برندهایی از کولر توسط متخصصین سایت امداد تاسیسات انجام می شود؟

👈 خدمات تعمیر کولر آبی تهران در انواع برندهای انرژی، الکترواستیل، ارج، آبسال، سپهر الکتریک، میشا، جهان افروز، فلر و… بصورت شبانه روزی با کمترین قیمت و در سریع ترین زمان توسط افراد تعمیرکار کولر در امداد تاسیسات انجام می شود.

چه زمانی باید برای تعمیرات کولر آبی اقدام کنیم؟

👈 در صورت کاهش سرما، وجود سرو صدا و یا مشکل در عملکرد کولر بهتر است که سیستم شما توسط یک تعمیرکار حرفه ای، بررسی و عیب یابی گردد تا از بروز مشکلات جدی در آینده جلوگیری شود.

تعمیر کولر آبی ولی آباد ۰۹۱۲۹۵۵۱۳۲۸شبانه روزی &#۸۲۱۱; امداد تاسیسات پایتخت

تعمیر کولر آبی ولی آباد ۰۹۱۲۹۵۵۱۳۲۸شبانه روزی &#۸۲۱۱; امداد تاسیسات پایتخت

تعمیر کولر آبی ولی آباد ۰۹۱۲۹۵۵۱۳۲۸شبانه روزی &#۸۲۱۱; امداد تاسیسات پایتخت دوشنبه ۲۳ فروردین, ۱۴۰۰.

تعمیر کولر آبی ولی آباد ۰۹۱۲۹۵۵۱۳۲۸شبانه روزی &#۸۲۱۱; امداد تاسیسات پایتخت

نیاز به تعمیرکار دارید ؟

ما بصورت ۲۴ ساعته ۷ روز هفته در خدمت شما هستیم

انجام کلیه خدمات تاسیساتی در تهران :

تعمیر ، نصب و سرویس پکیج و رادیاتور

تعمیر ، نصب و سرویس کولر گازی و آبی

تعمیر ، نصب و سرویس مشعل و موتورخانه

تعمیر ، نصب و سرویس توالت فرنگی

لوله کشی و لوله بازکنی

تشخیص ترکیدگی

نقاشی و بنایی

بازسازی ساختمان

آسانسور

نصب و تعمیر ماشین لباسشویی

نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی

یونیت دندانپزشکی

تعمیر ، نصب و سرویس داکت اسپلیت

تعمیر انواع پمپ تحت فشار

تعمیر انواع برندهای تخچال

و ...

تعرفه تعمیرات

در این بخش شما مطالب آموزشی همراه با قیمت تعمیر آن را خواهید دید

آموزش تعمیرات
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس (لمس کنید)