ثبت درخواست آنلاین

خدمات تعمیر و نصب کولر گازی تولیدارو + ۴ شعبه فعال

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین, ۱۴۰۲ دسته : کولر آبی , امداد تاسیسات دفعات بازدید : ۴۵ بار
تعمیر و نصب کولر گازی

خدمات تعمیر و نصب کولر گازی تولیدارو + 4 شعبه فعال – امداد تاسیسات

خدمات تعمیر و نصب کولر گازی تولیدارو – ما مشتریان را با تعمیر، نگهداری و نصب قابل اعتماد کولر گازی راحت نگه می داریم!

کولر گازی شما یک وظیفه مهم دارد: راحت نگه داشتن شما و خانواده در داخل خانه از گرمای طاقت فرسای بیرون در فصل تابستان. وقتی یک کولر گازی خراب می شود، می تواند به همان اندازه که خسته کننده باشد گران باشد. در گرمایش و تهویه مطبوع یک ساعته، تیم ما ناامیدی از تعمیر، نصب و نگهداری تهویه مطبوع را از بین میبرد.

خدمات تعمیر کولر گازی ما شامل:

  • نصب و تعویض کولرگازی
  • تعمیر و نگهداری کولرگازی
  • تعمیر کولرگازی
  • ترموستات و واحدهای کولرگازی

ما به موقع به خانه شما می رسیم و با نیازها، ترجیحات و بودجه شما کار می کنیم تا مطمئن شویم که از کار ما کاملاً راضی هستید! هر کار توسط تیم ما برای شما انجام شود به مدت 90 روز گارانتی و پشتیبانی می شود . ما همچنین به اندازه زمان خود ارزش قائل هستیم. بنابراین، اگر زمانی که شما انتظار دارید به خانه شما نرسیدیم، پول شما را پس خواهیم داد. با ما، دیگر شما در تمام طول روز منتظر یک تکنسین تهویه مطبوع نیستید تا به خانه شما برسد!

برای شروع، با شماره ۰۹۱۲۷۹۹۱۶۸۲ با ما تماس بگیرید . یکی از اعضای تیم امداد تاسیسات ما آماده است تا مطمئن شود که کار در اولین بار درست انجام شده است!

تعمیرات کولرگازی

اگر سیستم کولرگازی شما به درستی کار نمی کند، ما به خانه شما می آییم و به سرعت مشکل را تشخیص می دهیم. اگر تعمیر بهترین گزینه برای شما باشد، ما تعمیرات کولر گازی شما را در محل خودتان انجام میدهیم، بسیاری از کارهای تعمیر را می‌توان با همان بازدید اولیه انجام داد.

نصب کولرگازی

نصب کولرگازی

گاهی اوقات یک کولرگازی قدیمی به دلیل هزینه، کارایی یا دلایل دیگر نیاز به تعویض دارد. با این حال، انتخاب یک دستگاه کولرگازی هرگز یک موقعیت یکسان نیست. متخصصان امداد تاسیسات ما به خانه شما می آیند تا دقیقاً تعیین کنند که کدام مدل کولرگازی با چه ظرفیتی برای شما بهتر کار می کند. ما همیشه با شما کار خواهیم کرد تا بودجه، ترجیحات و سایر عوامل مهم برای شما و آسایش خانه شما را در نظر بگیریم.

حتما ببینید : تعمیر کولر گازی و آبی تهران

تعمیر و نگهداری کولرگازی

نگهداری از کولرگازی مهم است زیرا می تواند به دستگاه شما کمک کند تا مدت بیشتری دوام بیاورد. در واقع، وزارت انرژی تخمین می زند که صاحبان خانه می توانند واحد خود را بین 5 تا 15 درصد کارآمدتر کنند فقط از طریق تعویض منظم فیلتر! علاوه بر این، برخی از ضمانت‌های سازنده و تعمیر برای معتبر ماندن نیاز به نگهداری سالانه سیستم دارند. ما طیف وسیعی از برنامه های نگهداری سالانه را متناسب با بودجه و نیازهای مختلف ارائه می دهیم. برنامه‌های ما همچنین شامل امتیازات اعضا، مانند خدمات اولویت‌دار و تخفیف در محصولات و تعمیرات است.

هنگامی که به تکنسین ماهر کولرگازی نیاز دارید، امداد تاسیسات را انتخاب کنید

در امداد تاسیسات، ما کل کسب و کار خود را بر اساس این ایده ایجاد کرده ایم که مشتریان ما شایسته بهترین رفتار ممکن هستند، با تکنسین های قابل اعتماد شروع می کنیم. هر یک از تکنسین های ما دارای مجوز، واجد شرایط و آموزش های منظم برای به روز ماندن از آخرین پیشرفت ها و محصولات در صنعت هستند. ما می‌خواهیم که شما خوشحال باشید، بنابراین همه کارهای خود را با ضمانت شخص ثالث پشتیبانی می‌کنیم. به این ترتیب، می توانید مطمئن باشید که ما در هر بازدید مسئول ارائه خدمات سطح بالایی هستیم.

متخصصان امداد تاسیسات ما آماده هستند تا خانه شما را راحت نگه دارند و عمر کولرگازی شما را طولانی تر کنند. برای تعیین قرار بازدید با تیم ما، امروز با شماره ۰۹۱۲۵۱۷۸۳۸۱ تماس بگیرید !

امداد تاسیسات پایتخت

چرا امداد تاسیسات پایتخت

در دسترس بودن شبانه روزی

مهم نیست چه ساعتی از شبانه روز باشد، می‌توانید به امداد تاسیسات اعتماد کنید تا در هنگام نیاز به شما کمک کند.

100% ضمانت رضایت

ما تمام قطعات تعویضی خود را تا 90 روز برای شما گارانتی میکنیم.

قیمت دقیق تعمیر و نصب کولر گازی قبل از حضور در محل

قبل از شروع هر کاری، گزینه‌های موجود شما را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا دقیقاً بدانید که چه چیزی دریافت می‌کنید و هزینه آن چقدر است. بدون هزینه های پنهان!

همیشه به موقع …

ما می دانیم که زمان شما ارزشمند است، بنابراین قول می دهیم در پنجره زمانی از پیش تعیین شده ای که انتخاب می کنید به خانه شما برسیم، یا تماس خدمات شما رایگان است.

سوالات متداول خدمات تعمیر و نصب کولر گازی

اگر نیاز به تعمیر و نصب کولر گازی داشتید با ما تماس بگیرید.

برای ارتباط با مرکز تعمیر کولر گازی در چه ساعاتی و با چه شماره ای تماس بگیریم؟

خدمات ما به صورت 24 ساعته است و توجه داشته باشید که خدمات های معتبر تعطیلی ندارند و شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز حتی روز های تعطیل با شماره ۰۹۱۲۷۹۹۱۶۸۱ با ما در ارتباط باشید.

اگر از خدمات راضی نباشیم چه باید کرد؟ آیا پس از تعمیر کولر گازی گارانتی داده می شود؟

یکی از بزرگترین هدف های ما رضایت مشتریان عزیزمان از خدمات ارائه شده است از همین رو ما بعد از ارائه خدمات به شما گارانتی 3 ماهه در نظر گرفته ایم، اگر باز هم مشکلی در رابطه با خدمات ارائه شده داشتید، مشکل شما از طریق واحد پشتیبانی ما رسیدگی خواهد شد.

هزینه تعمیرات کولر گازی چقدر می‌شود؟

هزینه تعمیرات لوازم خانگی و دستگاه‌های کولر گازی به قطعه مورد نیاز دستگاه و ایراد آن بستگی دارد و معمولا کارشناسان تعمیرات قبل از مراجعه طی تماس تلفنی به شما حدود قیمت را اعلام خواهند نمود.

نیاز به تعمیرکار دارید ؟

ما بصورت ۲۴ ساعته ۷ روز هفته در خدمت شما هستیم

انجام کلیه خدمات تاسیساتی در تهران :

تعمیر ، نصب و سرویس پکیج و رادیاتور

تعمیر ، نصب و سرویس کولر گازی و آبی

تعمیر ، نصب و سرویس مشعل و موتورخانه

تعمیر ، نصب و سرویس توالت فرنگی

لوله کشی و لوله بازکنی

تشخیص ترکیدگی

نقاشی و بنایی

بازسازی ساختمان

آسانسور

نصب و تعمیر ماشین لباسشویی

نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی

یونیت دندانپزشکی

تعمیر ، نصب و سرویس داکت اسپلیت

تعمیر انواع پمپ تحت فشار

تعمیر انواع برندهای تخچال

و ...

تعرفه تعمیرات

در این بخش شما مطالب آموزشی همراه با قیمت تعمیر آن را خواهید دید

آموزش تعمیرات
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس (لمس کنید)