ثبت درخواست آنلاین

تعمیر پکیج برق آلستوم - تعمیرکار و سرویسکار پکیج شبانه روزی در تهران

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر, ۱۴۰۰ دسته : پکیج , امداد تاسیسات دفعات بازدید : ۱۲۹ بار
تعمیرکار و سرویسکار پکیج شبانه روزی در تهران

تعمیر پکیج برق آلستوم شبانه روزی ۰۹۱۲۵۱۷۸۳۸۱ – امداد تاسیسات پایتخت

تعمیر پکیج برق آلستوم شبانه روزی ، در چند سال گذشته رونق بالایی داشته و نیاز به تعمیرکار پکیج در تهران افزایش پیدا کرده است. شهر بزرگی مانند تهران علاوه بر داشتن جمعیت زیاد، مصرف انرژی زیادی نیز دارد. مهندسین برای کاهش این مصرف همیشه به دنبال راه حل بوده اند و در نهایت توانستند با نصب پکیج و جایگزینی آن با آبگرمکن و موتورخانه این مشکل را حل کنند. پکیج ها کم مصرف اند، بازدهی بهتری دارند و سرعت عمل بالاتری دارند ولی تعمیر آن ها نیاز به تخصص دارد.

از طرفی تهران به عنوان مرکز اکثر صنایع و شرکت ها دارای خدمات های مختلفی است که خدمات تعمیرات پکیج در تهران را نیز ارائه می دهند. شرکت های بزرگی چون رادیاتور، بوتان، ایساتیس، ایمرگاس، مرکوری، فورلی و غیره، همه در تهران یک خدمات فروش و تعمیر دارند.

درخواست خدمات تعمیرات پکیج در تهران

سیستم گرمایش محل سکونت و همچنین تأمین آب گرم برای مصارف بهداشتی بخشی از نیازهای اصلی ساختمان محسوب می‌شود. امروزه پکیج‌های مختلف با نوع سوخت متفاوت در بازار موجود است که هرکدام به سرویس و نگهداری مخصوص به خود نیاز دارند؛ اما به دلیل قیمت مناسب سوخت در کشور ما، پکیج گازی و پکیج گازوئیلی از محبوبیت بیشتری نسبت به پکیج برقی برخوردار هستند. بیشترین درخواست تعمیرات پکیج نیز مربوط به پکیج دیواری گازی و پکیج زمینی است؛ اما به‌طورکلی در مواقع زیر به سرویس و تعمیر پکیج دیواری نیاز داریم:

  • زمانی که به نصب و راه‌اندازی پکیج نیاز داشته باشیم.
  • پکیج روشن نشود و ازکارافتاده باشد.
  • پکیج روشن شود ولی آب را گرم نکند.
  • فشار آب خروجی از پکیج کم باشد.
  • از پکیج آب چکه کند.
  • درجه حرارت پکیج نوسان داشته باشد.
  • پکیج با خطا و ارورهای مختلف روبرو باشد.
  • سروصدای پکیج بیش‌ازحد باشد.
  • رادیاتور پکیج نیاز به سرویس داشته باشد.
  • و موارد مشابه دیگر.

آیا پکیج نیاز به سرویس دارد؟

فرقی ندارد که پکیج دیواری شما از چه برندی است، حجم آن چقدر است و برای چه مکانی از آن استفاده می‌کنید. پکیج دستگاه پرمصرفی است و در تمام فصول سال از آن استفاده می‌شود. در ماه‌های گرم سال برای تولید آب گرم مصرفی و در فصول سرد برای گرمایش رادیاتور و شوفاژ و گرم کردن محیط از پکیج استفاده می‌شود. این استفاده مداوم به مرور عمر پکیج دیواری را کوتاه می‌کند و بیشتر به سرویس و تعمیر پکیج نیاز پیدا می‌کنید. همچنین وجود رسوبات و مواد معدنی محلول در آب باعث ایجاد رسوب در سیستم لوله کشی پکیج می‌شود و کم کم دستگاه را از کار خواهد انداخت. برای نگهداری صحیح و طولانی مدت از این دستگاه باید به صورت دوره‌ای پکیج را سرویس کنید.

مزیت های سفارش آنلاین تعمیر پکیج در محل از امداد تاسیسات

پیدا کردن متخصص تعمیرات پکیج در کمترین زمان : با کمک امداد تاسیسات به بهترین تعمیرکار پکیج در محل خود دسترسی خواهید داشت و دیگر زمان خود را برای پیدا کردن متخصص هدر نمی‌دهید.
کمک گرفتن از تعمیرکارهای متخصص : تعمیرکاران معرفی‌شده در امداد تاسیسات همگی از بهترین تعمیرکاران پکیج در تهران هستند که در کمترین زمان ممکن به کمک شما خواهند آمد.
کاهش هزینه‌ها : با سرویس و تعمیر پکیج به‌جای تعویض آن، در هزینه‌های زندگی صرفه‌جویی می‌کنید. همچنین برای تعمیر پکیج لازم نیست آن را به تعمیرگاه منتقل کنید بلکه متخصص تعمیرات پکیج به منزل شما مراجعه کرده و کار تعمیر را برایتان انجام خواهد داد.
کاهش مصرف سوخت : تنظیم پکیج می‌تواند بر مصرف سوخت تأثیر بگذارد و باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و هزینه‌ها شود.
پشتیبانی امداد تاسیسات : امداد تاسیسات با تیم پشتیبانی قوی خود، در تمام مراحل انجام خدمات همراه شماست تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری کند و خدمت مورد نظرتان با بالاترین کیفیت و امنیت انجام شود.

معرفی قطعات پکیج

اگر شما اطلاعات کلی در مورد قطعات پکیج داشته باشید برای تعمیرات پکیج توانایی بیش تری خواهید داشت. آموزش تعمیر پکیج دیواری نیازمند یادگیری تمامی قطعات موجود در پکیج ها می باشد. قطعاتی که در این پکیج موجود می باشد شامل موارد زیر می باشد :

برد پکیج : مهم ترین قطعه ای که در پکیج موجود می باشد، برد پکیج می باشد و ورودی و خروجی هایی که در این سیستم موجود می باشند از طریق برد پردازش خواهند شد. آبگرمکن های قدیمی تنها از یک ترموستات برای کنترل کردن قطعات استفاده می کنند. در آبگرمکن های جدید و پکیج هایی که امروزه استفاده می شود، تنها از بردهای الکترونیکی استفاده می شود.

وریستور : مقاومت خاصی در پکیج موجود می باشد که به صورت موازی بسته شده است. این بخش از پکیج از قطعات در برابر صدمات احتمالی محافظت می کند. افزایش ولتاژ می تواند صدمات بسیار جدی به سایر قطعات وارد کند، اما وجود این قطعه از این صدمات جلوگیری خواهد کرد.

ترمیستور : مقاومت خاصی که این بخش از پکیج به درجه حرارت دارا می باشد، در نهایت سبب کنترل دما و میزان مقاومت کلی پکیج می گردد.

شیر سه راهه : جریان آب گرم از مدار خاصی به مدار مصرف انتقال داده می شود و عملکرد پکیج را کنترل خواهد کرد.

پمپ سیرکولاسیون : جریان آب گرم در مدار به گردش در خواهد آمد و سبب افت فشار خواهد شد. این بخش از پکیج به جبران این افت فشار جدی خواهد پرداخت.

شیر پرکن : این بخش از پکیج برای کنترل جریان آب سرد ورودی استفاده می شود.

شیر تخلیه : تخلیه آب از مدار گرمایشی توسط این بخش از پکیج صورت خواهد گرفت. مدار گرمایشی موجود در پکیج برای تخلیه آب اضافی خود از شیر تخلیه استفاده می کند.

سنسور حرارتی : کنترل درجه حرارت مبدل توسط این بخش انجام خواهد شد و خاموش ماندن مشعل نیز به علت کاهش دما اتفاق نخواهد افتاد.

شیر اطمینان : این بخش از پکیج بسیار در آموزش تعمیر پکیج دیواری، مهم می باشد. علت آن اهمیت این بخش در خارج نکردن جریان آب از مدارها خواهد بود. فشار کاری زیاد اجازه هیچ گونه عملکردی را به سیستم نخواهد داد.

حتما ببینید » خدمات تعمیر پکیج تهران

هزینه تعمیر پکیج دیواری در تهران

قیمت تعمیرات پکیج، به مدل دستگاه و مشکل پیش‌آمده برای آن بستگی دارد. برای مثال هزینه تعمیر پکیج دیواری گازی با هزینه پکیج دیواری برقی متفاوت است. همچنین برندهای مختلف پکیج نیز هزینه سرویس و نگهداری متفاوتی دارند. زیرا گاهی برد پکیج خراب شده و نیاز به تعمیر تخصصی دارد و گاهی نیز با رفع خطای پکیج می‌توان دوباره بدون هزینه اضافه دوباره از آن استفاده کرد. مشاوره با متخصصان امداد تاسیسات به شما کمک می‌کند تا با آگاهی کامل از قیمت‌های تعمیر پکیج‌ دیواری و زمینی، درخواست خدمات کنید و با شفافیت قیمت‌ها، از خدمات باکیفیت بهره‌مند شوید.

روند انجام خدمات تعمیرپکیج در منزل از امداد تاسیسات

ثبت سفارش تعمیر پکیج در امداد تاسیسات رایگان است و شما هرزمان که نیاز به متخصص تعمیرات پکیج داشتید، می‌توانید درخواست خود را ثبت کرده و مشکل پکیج را با متخصصان ما مطرح کنید. پس از انتخاب یک متخصص تعمیرپکیج، ایشان به محل مورد نظر شما مراجعه کرده و مشکل را بررسی می کنند. اگر امکان تعمیر پکیج در محل فراهم باشد، این کار در همان زمان انجام خواهد شد. ولی گاهی پکیج نیاز به لوازم یدکی خاص دارد که باید تهیه شود. این کار را می‌توانید به متخصص بسپارید و یا اینکه خودتان لوازم یدکی پکیج را تهیه کرده و در اختیار متخصص قرار دهید. همچنین توجه داشته باشید که هزینه قطعات و لوازم مصرفی جدای از دستمزد متخصص محاسبه می شود.

سوالات متداول تعمیر پکیج تهران

برای ارتباط با مرکز تعمیر پکیج در چه ساعاتی و با چه شماره ای تماس بگیریم؟

خدمات ما به صورت 24 ساعته شبانه روزی است و توجه داشته باشید که خدمات های معتبر تعطیلی ندارند و شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز حتی روز های تعطیل با شماره ۰۹۱۲۵۱۷۸۳۸۱ با ما در ارتباط باشید.

اگر از خدمات ارایه شده راضی نباشم ؟

شرکت امداد تاسیسات پایتخت ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی را برای مشتریان خودش فراهم کرده است.

نیاز به تعمیرکار دارید ؟

ما بصورت ۲۴ ساعته ۷ روز هفته در خدمت شما هستیم

انجام کلیه خدمات تاسیساتی در تهران :

تعمیر ، نصب و سرویس پکیج و رادیاتور

تعمیر ، نصب و سرویس کولر گازی و آبی

تعمیر ، نصب و سرویس مشعل و موتورخانه

تعمیر ، نصب و سرویس توالت فرنگی

لوله کشی و لوله بازکنی

تشخیص ترکیدگی

نقاشی و بنایی

بازسازی ساختمان

آسانسور

نصب و تعمیر ماشین لباسشویی

نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی

یونیت دندانپزشکی

تعمیر ، نصب و سرویس داکت اسپلیت

تعمیر انواع پمپ تحت فشار

تعمیر انواع برندهای تخچال

و ...

تعرفه تعمیرات

در این بخش شما مطالب آموزشی همراه با قیمت تعمیر آن را خواهید دید

آموزش تعمیرات
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس (لمس کنید)