ثبت درخواست آنلاین

تعمیر و سرویس پکیج تهران با ۹۰ روز گارانتی تعویض قطعات

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اسفند, ۱۳۹۹ دسته : تعمیرات پکیج , امداد تاسیسات دفعات بازدید : ۱۷۰۷ بار
تعمیر و سرویس پکیج تهران

تعمیر و سرویس پکیج تهران با 90 روز گارانتی تعویض قطعات – کلیه برند های پکیج

تعمیر و سرویس پکیج تهران ، استفاده از سیستم های گرمایشی و سرمایشی مختلف از نیازهای ضروری در هنگام ساخت یک ساختمان می باشد. در فصل گرما نیاز به خنک کردن و در فصول سرد نیاز به گرم کردن ساختمان و همچنین آب لوله کشی می باشد. پکیج یکی از وسایل گرمایشی است که در سال های اخیر مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است و از این وسیله به جای موتورخانه در ساختمان های مختلف استفاده می شود. پکیج ها در انواع مختلفی تولید و در ساختمان نصب می گردند. ویژگی هایی که پکیج ها دارند باعث شده است تا طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و جای موتورخانه ها را پر کنند. امداد تاسیسات پایتخت یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تعمیرات پکیج دیواری با تعمیرکاران متخصص در تهران محسوب می شود.

حتما ببینید : خدمات تعمیر پکیج در تهران ۰۹۱۲۰۷۹۸۱۳۸ شبانه روزی

پکیج ها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند و بروز خرابی و مشکل در هر یک از این اجزا می تواند سبب به وجود خرابی هایی در دستگاه گردد. طبیعتا پیچیدگی که پکیج دارد باعث می شود تا افراد عادی قادر به تعمیر و رفع ایرادات آن نبوده و نیاز به استفاده از یک تعمیرکار متخصص پکیج داشته باشند. تعمیر پکیج توسط افراد ناشی می تواند سبب مشکلات و خسارات جبران ناپذیری به پکیج و فرد وارد نماید.

انواع پکیج

پکیج ها به دو مدل پکیج دیواری و پکیج زمینی و در دسته ی بعدی پکیج شوفاژ می باشد، در خانه های امروزی که بیشتر آپارتمانی است از پکیج دیواری استفاده می شود، که این پکیج ها بر اساس نوع سوختی که استفاده می کند دسته بندی می شوند.

دیواری و زمینی

  • پکیج های گازی : به دو دسته ی دیواری و زمینی تقسیم می شود، که اکثراً بدون سر و صدا هستند.
  • پکیج گازوییلی : این مدل پکیج ها به صورت زمینی است و در فضای بیرون از واحد مسکونی و در موتور خانه نصب می گردد.
  • پکیج دوگانه سوز : این مدل از پکیج ها هم مانند قبلی در فضای موتور خانه و خارج از واحد مسکونی نصب میگردد.
  • پکیج برقی : این مدل پکیج ها هم به دو صورت زمینی و دیواری هستند و بدون صدا کار خود را انجام می دهند.

تخصصی ترین مرکز نصب، سرویس و تعمیر پکیج دیواری در تهران

در زندگی امروز و با توجه به پیشرفت تکنولوژی استفاده از ابزار ها و دستگاه های به روز تر جهت راحتی زندگی بسیار گسترش یافته است. یکی از این تجهیزات پکیج دیواری است که امروزه تبدیل به یک وسیله کاربردی تبدیل شده و جایگاه خود را در منازل پیدا کرده است. تعمیر پکیج همانند تمامی دستگاه ها و تجهیزات دیگره به صورت دوره ای انجام می شود.

با اینکه این تجهیزات بسیار کم مصرف تر و به صرفه تر از محصولات مشابه مانند بخاری، آبگرمکن و غیره می باشد و به گاز شهری متصل می شود، از فرسایش و بروز خطا در امان نبوده و گه گاه در آن مشکلاتی باعث بروز ناراحتی و نگرانی مصرف کننده می باشد. در این مقاله به بررسی مشکلات احتمالی و راه حل تعمیر پکیج دیواری می پردازیم و با معرفی خدمات فدک تهویه در تعمیر پکیج در تهران مبحث را ادامه می دهیم.

خرابی های شایع و نیازمند تعمیر پکیج

با توجه به این مهم که پکیج دیواری یک وسیله حیاتی در تامین آب گرم مصرفی منزل و انرژی مورد نیاز شوفاژ ها برای گرمادهی در فصول سرد سال می باشد. خرااب شدن آن به هر دلیلی میتواند آرامش را از خانه بگیرد. در این صورت شستن ظروف، حمام کردن و حتی گرمای منزل برای قابل تحمل شدن سرمای زمستان ناممکن می شود.

برای اینکه به این موارد دچار نشوید پیشنهاد می کنیم در ابتدای فصل سرد، اقدام به سرویس پکیج دیواری و رسوب زدایی پکیج خود نمایید و در صورتی که از این امر قافل شده اید و اکنون با خرابی پکیج مواجه شده اید، جهت تعمیر پکیج دیواری خود با امداد تاسیسات پایتخت همراه باشید، در ابتدا باید بدانیم مشکل از کجاست.

نصب و تعمیر پکیج دیواری

چگونه از تشکیل رسوب در پکیج جلوگیری کنیم؟

سختی آب و وجود املاح معدنی در آن باعث ایجاد رسوب در لوله‌ها و مخزن می‌شود. با استفاده از یک دستگاه تصفیه می‌توانیم تا حد زیادی از بروز این رسوبات جلوگیری کنیم. هنگام راه‌اندازی پکیج، فیلترهای تصفیه را بر سر راه آب سرد ورودی نصب می‌کنیم تا املاح موجود درآب، وارد دستگاه نشود. همچنین می‌توانید از محلول‌های محافظ در برابر رسوبات استفاده کنید. به این ترتیب تا حد زیادی تشکیل لایه‌های رسوب را به تعویق می‌اندازید.

چگونه پکیج را رسوب‌زدایی کنیم؟

این کار به تخصص و دقت زیادی نیاز دارد، رسوب‌زدایی پکیج با پمپ ، در صورتی که در سرویس پکیج و تعمیر پکیج تجربه ای ندارید کار را به گروه فنی امداد تاسیسات پایتخت بسپارید.

حتما ببینید : لوله بازکنی ارزان تهران

رسوب‌زدایی چه زمانی باید انجام شود؟

اگر در مصرف از آب گرم با افت شدید فشار مواجه بودید، در صورتی که با باز کردن شیر آب سرد، فشار خوبی را مشاهده می کنید، به احتمال بسیار زیاد این مشکل از وجود رسوب در پکیج ناشی شده است.

هواگیری شوفاژ اقدامی بسیار مهم!

هواگیری شوفاژ را به هیچ وجه دست کم نگیرید، از موارد بسیار مهم در بروز خرابی در پکیج و که به تعمیر پکیج منجر می شود، عدم هواگیری در سرویس آن می باشد.

چرا سرویس پکیج لازم است

سرویس پکیج شما را از ایمنی و سلامت دستگاه مطمئن می کند و از بروز خطا ها و خطرات ناشی از آن دور می کند.

عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری

جهت عیب یابی پکیج راحت ترین راه و مطمئن ترین آن این است که از متخصص این امر درخواست کنید در این امر به شما راهنمایی لازم را بدهد. چراکه بخش عمده ی این اقدام تجربه با توجه به مشاهده روزانه تعداد زیادی مشکل مشابه و مرتبط و تخصص در روش های مختلف آزمون و خطا در عیب یابی می باشد. و توصیه می کنیم در صورتی که دانش و تخصص کافی را در شناخت اجزا و کارایی این وسیله ندارید از انجام اقدامات خودسرانمه اجتناب کنید. زیرا ممکن است به جای کمک در حل مشکل، باعث بروز مشکلی بزرگتر در پکیج خود شوید.

نگران هیچ یک از مشکلات زیر نباشید شما می توانید انجام تعمیر کلیه موارد تعمیر پکیج در تهران را به گروه فنی امداد تاسیسات پایتخت بسپارید تا با اطمینان خاطر لذت یک خانه گرم را به شما هدیه دهند.

گروه امداد تاسیسات پایتخت با ارائه تمامی خدمات مد نظر شما در تعمیر پکیج در تهران یا سرویس پکیج در تهران این وسیله به شما عزیزان آرامش خاطر می دهد در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه تمامی موارد آزار دهنده در تمامی سیستم های تهویه مطبوع را برای شما رفع نماید، کاقیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن برای رسیدگی به شرایط موجود متخصصان تعمیر پکیج یا هر دستگاه دیگری به محل شما اعزام شوند و نسبت به برطرف نمودن مشکل اقدامات لازم را انجام دهند.

فیلم آموزشی در مورد پکیج

مزایای خدمات تعميرات ماهان سرویس

ازجمله مزیت‌های خدمات تعمیر انواع پکیج دیواری گروه ما عبارت‌اند از :

  • انجام تعمیرات کامل پکیج به‌طور تخصصی و اصولی.
  • اعزام تعمیرکار پکیج و سرویس‌کار پکیج در کوتاه‌ترین زمان به محل شما.
  • ارائه خدمات تخصصی و فوری تعمير و سرویس پكيج در کلیه مناطق تهران بزرگ.
  • به کار بردن قطعات اورجینال و اصلی جهت تعویض قطعه.
  • ارائه منصفانه‌ترین قیمت تعمیرات پکیج در تهران.
  • (هزینه تعمیر پکیج منصفانه و تعمیرات مقرون‌به‌صرفه برای شما. اگر نیاز ضروری به تعویض قطعه نباشد. تعمیرکاران ما همان قطعه را تعمیر می‌کنند.)
  • انجام تعمیرات بدون کثیف کاری و تحویل محل به‌صورت تمیز.
  • ارائه خدمات تعمیرات و اجرت تعمیرات پکیج طبق تعرفه اتحادیه تعمير پكيج تهران بزرگ.
  • همچنین تعویض قطعات پکیج دیواری را طبق فاکتور خرید با شما حساب می‌کنیم.
  • و در انتهای کار و تحویل آن، برای شما فاکتور صادر می‌گردد.
  • خدمات رضایت‌بخش با ضمانت کیفیت خدمات.
  • اعزام تعمیرکاران پکیج باتجربه، متعهد و حرفه‌ای.
  • ارائه خدمات تعمیر پکیج شبانه روزی و در اسرع وقت.
  • پشتیبانی و پاسخگویی مناسب مشتریان.
چه زمانی به تعمیرات پکیج نیاز دارید؟ (علائم خرابی پکیج)

چه زمانی به تعمیرات پکیج نیاز دارید؟ (علائم خرابی پکیج)

شما اگر به موارد زیر برخورد داشتید حتماً با تعمیرکار پکیج تماس بگیرید :

  • نیاز به نصب و راه‌اندازی اولیه پکیج
  • درصورتیکه پکیج روشن نشود.
  • پکیج روشن می باشد اما آب حمام و آشپزخانه را گرم نمی کند و آب سرویس سرد و ولرم است.
  • پکیج روشن است و آب گرم در سرویس داریم اما رادیاتور گرم نیست.
  • فشار آب خروجی از پکیج کم می باشد.
  • چکه کردن آب از پکیج
  • درجه حرارت پکیج نوسان داشته باشد.
  • چراغ های ارور پکیج روشن باشد.
  • سروصدای پکیج بیش‌ازحد باشد.
  • پکیج دیواری آبگرم انفجاری روشن می شود.
  • فشار آب در مدار گرمایش افت پیدا می کند.
  • با افزایش دما ، فشار مدار گرمایش افزایش می یابد.
  • فشار در مدار گرمایش خود به خود بالا می رود و شیر اطمینان عمل میکند.

ویژگی‌های تعمیرکاران پکیج امداد تاسیسات

ما بهترین نیروهای تعمیرکار پکیج که تجربه و مهارت لازم و کافی رادارند را در تیم خود داریم؛ و به محل شما اعزام می‌کنیم.

برخی از ویژگی‌های تعمیرکاران پکیج تیم ما عبارت‌اند از:

  • آموزش‌های لازم و مرتبط با تعميرات انواع پکیج‌های دیواری را گذرانده‌اند.
  • تعمیرکاران پکیج تیم ما توسط کارشناسان مجرب گزینش‌شده‌اند؛ و صلاحیت تعمیر و عیب یابی پکیج های دیواری را دارند.
  • تعمیرات انواع مدل و برندهای پکیج را مطابق با نرخ مصوب اتحادیه تعمیر پکیج تهران انجام می‌دهند.
  • جهت تعمير دستگاه پكيج از قطعات اریجینال استفاده می‌کنند.

«خدمات تعمیرات امداد تاسیسات به‌طور تضمینی هست؛ که خیالتان از بابت کیفیت تعمیرات پکیج راحت باشد.»

«نگرانی خیلی از افراد از کیفیت خدمات تعمير دستگاه پكيج را درک می‌کنیم. تعمیرکاران باتجربه و بامهارت تیم ما، تعميرات انواع پكيج در تهران را به‌طور دقیق و حرفه‌ای انجام می‌دهند.»

 

خدمات تعمیرات پکیج در تهران به‌صورت تعمیر شبانه روزی پکیج در مرکز تعمیر آنلاین پکیج در تهران توسط ماهان سرویس ارائه می‌شود.

هزینه تعمیر پکیج چقدر است؟

هزینه تعمیر لوازم شما بستگی به نوع دستگاهتان، علت خرابی آن، نیازمندی دستگاه به تعویضات و دیگر مواردی مانند این ها بستگی دارد که تکنیسین های ما بعد از بررسی دستگاه شما هزینه را خدمتتان اعلام میکنند، به هیچ عنوان نگران هزینه تعمیرات نباشید به این دلیل که ما مناسب ترین و منصفانه ترین هزینه ها را برای مشتریانمان در نظر گرفته ایم.

زمان مراجعه تعمیرکار به منزل ما در چه ساعاتی از روز است؟

هنگامی که شما درخواست تکنیسین می کنید، با هماهنگی شما و زمانی که شما تعیین می کنید برای شما تعمیرکاری با تجربه و حرفه ای اعزام می گردد.

سوالات متداول تعمیر و سرویس پکیج

اگر نیاز به تعمیر و سرویس پکیج داشتید با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

برای ارتباط با مرکز تعمیر پکیج در چه ساعاتی و با چه شماره ای تماس بگیریم؟

خدمات ما به صورت 24 ساعته است و توجه داشته باشید که خدمات های معتبر تعطیلی ندارند و شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز حتی روز های تعطیل با شماره ۰۹۱۲۷۹۹۱۶۸۲ با ما در ارتباط باشید.

عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری

ﻋﻴﺐﻳﺎﺑﻲ پکیج می توﺍﻧﺪ ﻛﺎﺭ ﺩﺷﻮﺍﺭ ﻳﺎ ﺳﺎﺩﻩ ﺍﻱ ﺑﺎﺷﺪ اما در هر صورت مهمترین مرحله انجام تعمیرات پکیج می باشد که باید به متخصص آن سپرده شود تا عیب یابی پکیج به درستی و صحیح انجام شود . ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﻳﻦ ﺑﺨﺶ ﻣﻬﻤﻲ ﺍﺯ ﻛﺎﺭ ﻋﻴﺐ ﻳﺎﺑﻲ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻭ ﺭﻭﺷﻬﺎﻱ ﺧﺎﺻﻲ ﻛﻪ ﺑﺮﺍﻱ ﺭﺳﻴﺪﻥ ﺑﻪ ﺭﻳﺸﻪ ﻣﺸﻜﻞ ﺩﺍﺭﻧﺪ، ﻣﺮﺑﻮﻁ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ. تعمیرکاران ما روزانه ما مشکلاتی متعددی از عیوب پکیج مواجه می شوند همین امر باعث شده است که تجربه کاری آنها در عیب یابی و رفع عیب پکیج بیشتر شود و با مهارت بیشتری به تعمیر پکیج شما بپردازند.

اگر از خدمات راضی نباشیم چه باید کرد؟ آیا پس از تعمیر پکیج گارانتی داده می شود؟

یکی از بزرگترین هدف های ما رضایت مشتریان عزیزمان از خدمات ارائه شده است از همین رو ما بعد از ارائه خدمات به شما گارانتی 90 روزه تعویض قطعات در نظر گرفته ایم، اگر باز هم مشکلی در رابطه با خدمات ارائه شده داشتید، مشکل شما از طریق واحد پشتیبانی ما رسیدگی خواهد شد.

دلیل برتر بودن ما در ارائه خدمات تعمیر پکیج دیواری

تعمیر پکیج و سرویس پکیج نیازمند تخصص و تجربه بسیار بالایی می باشد و ما با داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه عیب یابی یا تعمیر پکیج و سرویس پکیح در تهران می توانیم بهترین انتخاب برای شما باشیم.

تعمیر و سرویس پکیج تهران با ۹۰ روز گارانتی تعویض قطعات

تعمیر و سرویس پکیج تهران با ۹۰ روز گارانتی تعویض قطعات

تعمیر و سرویس پکیج تهران با ۹۰ روز گارانتی تعویض قطعات پنجشنبه ۷ اسفند, ۱۳۹۹.

تعمیر و سرویس پکیج تهران با ۹۰ روز گارانتی تعویض قطعات

نیاز به تعمیرکار دارید ؟

ما بصورت ۲۴ ساعته ۷ روز هفته در خدمت شما هستیم

انجام کلیه خدمات تاسیساتی در تهران :

تعمیر ، نصب و سرویس پکیج و رادیاتور

تعمیر ، نصب و سرویس کولر گازی و آبی

تعمیر ، نصب و سرویس مشعل و موتورخانه

تعمیر ، نصب و سرویس توالت فرنگی

لوله کشی و لوله بازکنی

تشخیص ترکیدگی

نقاشی و بنایی

بازسازی ساختمان

آسانسور

نصب و تعمیر ماشین لباسشویی

نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی

یونیت دندانپزشکی

تعمیر ، نصب و سرویس داکت اسپلیت

تعمیر انواع پمپ تحت فشار

تعمیر انواع برندهای تخچال

و ...

تعرفه تعمیرات

در این بخش شما مطالب آموزشی همراه با قیمت تعمیر آن را خواهید دید

آموزش تعمیرات
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس (لمس کنید)