ثبت درخواست آنلاین

تعمیر بخاری و شومینه نیروی هوایی - ۰۹۱۲۵۱۷۸۳۸۱

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مهر, ۱۴۰۰ دسته : توالت فرنگی , امداد تاسیسات دفعات بازدید : ۱۳۷ بار
تعمیر توالت فرنگی تعمیر فلاش تانک

تعمیر توالت فرنگی نیروی هوایی تعمیر فلاش تانک 24 ساعته تهران | ۰۹۱۲۶۸۳۲۹۲۳

تعمیر توالت فرنگی نیروی هوایی تعمیر فلاش تانک ، توالت فرنگی‌ها از اجزای جدید سرویس های بهداشتی هستند و نصب اونها و یا تعمیر توالت فرنگی ها، کار کاملا تخصصی هست. امروزه برای سرویس های بهداشتی هتل های بین المللی و هتل های معروف از توالت های فرنگی استفاده می‌شه. همچنین خانه‌های جدید، با توالت های فرنگی ساخته شده اند و همین موضوع اهمیت نگهداری و نصب صحیح اونها رو افزایش می‌ده.

توالت فرنگی پس از مدتی خراب می شود و نیاز به تعمیر و سرویس پیدا می کند. سوالی که در ذهن شکل می گیرد این است که سرویس توالت فرنگی خراب را به چه کسی بسپاریم و از کچا یک تعمیرکار توالت فرنگی پیدا کنیم؟

جواب به این سوال بسیار ساده است، خدمات فنی سماء کلیه خدمات سرویس و تعمیر توالت فرنگی، رفع خرابی سیفون توالت فرنگی، تخلیه ضعیف، تعویض فلوتر، در آوردن اشیاء (گوشی موبایل ، طلا و اشیاء قیمتی و دستمال کاغذی و…) که باعث گرفتگی لوله خروجی می شود را برای شما با قیمت مناسب و فوری در تهران انجام می دهد.

حتما ببینید : تعمیر پمپ آب تهران

موارد مورد نیاز برای نصب توالت فرنگی

  • کشیدن نقشه نصب توالت فرنگی
  • آماده سازی حلقه مومی توالت فرنگی که در مصرف آب سیفون بسیار مهم هست
  • چسپ توالت فرنگی که باید به صورت دقیقی در اطراف لوله و سنگ توالت زده بشه

سرویس توالت فرنگی در تهران توسط شرکت امداد تاسیسات شامل موارد زیر می باشد :

  • تعمیر فلوتر توالت فرنگی
  • نصب کاسه توالت فرنگی
  • تعمیر سیفون توالت فرنگی دو زمانه
  • رفع علت نشت آب از زیر توالت فرنگی
  • تعویض توالت فرنگی قدیمی با توالت جدید
  • تعمیر نشتی فلاش تانک توالت فرنگی
  • بر طرف کردن خرابی سیستم تخلیه توالت فرنگی
  • خرابی پمپ تخلیه توالت فرنگی
  • تعویض سنگ فرنگی جدید
  • تعمیر شناور توالت فرنگی

تعمیر فلوتر توالت فرنگی

تعمیر فلوتر توالت فرنگی و یا تعویض فلوتر توالت فرنگی زمانی نیاز می شود که توالت فرنگی، به درستی آب را جمع نمی‌کند و یا توالت فرنگی دچار نشتی آب شده باشد. حال در مجله امداد تاسیسات برای رفع این مشکل، تحت عنوان تعمیر فلوتر توالت فرنگی و تعویض فلوتر توالت فرنگی گردآوری کرده ایم تا اگر خودتان در این زمینه دانشی دارید؛ بتوانید به راحتی به تعمیر و تعویض فلوتر توالت فرنگی بپردازید.

گاها مواردی مثل خرابی سیفون توالت فرنگی و تجهیزات وابسته به آن مثل شناور توالت فرنگی در حین استفاده نمونه‌های مختلف این سبک توالت می‌تواند دلیل بروز و مشاهده این قبیل ایرادات باشد.

انواع فلوتر توالت فرنگی

در بیشتر توالت فرنگی های استانداد، فلوتر را می‌توان به صورت لوله‌ای افقی قرار گرفته در یک طرف مخزن پیدا کرد. این قطعه میزان سطح آب توالت فرنگی را از طریق باز و بسته کردن شیر شناور یا آبگیری کنترل می‌کند. فلوتر ممکن است به دو شکل توپی دار و یا سوپاپ دار یا همان آسانسوری باشد.

چه زمانی به تعمیر فلوتر توالت فرنگی نیاز پیدا می‌شود؟

شایان ذکر است که باید در انتخاب برند و خرید فلوتر توالت فرنگی دقت زیادی خرج دهیم؛ چرا که اجناس بی‌اصالت و بی‌کیفیت را ممکن است به جای کیفیت کارآمد به ما بدهند و هزینه ما پس از چند هفته از میان برود. حال بهتر است بگوییم اگر در عملکرد فلوتر توالت فرنگی به درستی انجام نشود و موجب درست تخلیه نشدن آب شود؛ در این زمان است که باید اقدام به تعمیر فلوتر توالت فرنگی و یا تعویض آن نمایید.

البته ممکن است مشکلاتی نظیر، سرریز شدن آب توالت، هدر رفتن آب و … که پیش می‌آید ناشی از این باشد که تنظیم فلوتر توالت فرنگی به درستی انجام نشده باشد. در این صورت می‌توانید برای تنظیم فلوتر توالت فرنگی از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید.

هزینه تعمیر توالت فرنگی در تهران برای افرادی که قصد دارند تعویض یا تعمیر توالت فرنگی انجام دهند بسیار اهمیت دارد. از این رو پارامترهایی که تعیین کننده قیمت هستند علاوه بر سنگ فرنگی، ابزارآلات و اتصالاتی هستند که از مهمترین آنها میتوان به: چسب آکواریوم جهت عایق کاری دور کاسه، نوار تفلون، توالت فرنگی یک تکه یا دوتکه، هزینه بازسازی سرویس بهداشتی و … اشاره کرد.

نحوه تعویض فلوتر توالت فرنگی

برای تعویض فلوتر توالت فرنگی ابتدا همانند قبل آب ورودی را به کل قطع کنید و آب درون مخزن توالت فرنگی را نیز تخلیه کنید.

  • اولین مرحله در تعویض فلوتر توالت فرنگی، جدا کردن تانک است. برای شل کردن پیچ اتصال باید به وسیله آچار شیر زیر تانک را کمی باز کنید و به وسیله دست آن را از مخزن جدا کنید. در این مرحله از تعویض فلوتر توالت فرنگی، دقت داشته باشید که آب زیادی از زیر مخزن خارج می‌شود. با استفاده از آچار قفل مربوط به شیر فلوتر را باز کنید و آن را بیرون بکشید.
  • در مرحله بعد، ارتفاع لوله را اندازه بگیرید و برای نصب فلوتر جدید و میله جدید همه مجموعه‌ها را دقیقاً در سایز و ارتفاعی همانند قبل آماده کنید و با توجه به مدل دستگاه، طبق دستورالعملی که برای آن قید شده است، فلوتر و میله جدید را بر سر جای خود نصب کنید.
  • دقت داشته باشید که، شیر مربوط به فلوتر دقیقاً در زیر مخزن قرار گرفته است. برای نصب شیر باید آن را در محل قرار دهید و با دست قفل روی آن را بچرخانید و سپس با آچار مهره را کمی سفت کنید.
  • در انتهای کار تعویض فلوتر توالت فرنگی، آب را دوباره وصل کنید و طبق مدل دستگاه و دستورالعمل قید شده برای آن دریچه فلوتر را تنظیم کنید و بررسی کنید که سطح آب حتماً کمی پایین‌تر از بالای لوله سرریز قرار بگیرد.
خدمات نصب و تعمیر فلاش تانک توالت فرنگی

خدمات نصب و تعمیر فلاش تانک توالت فرنگی

یکی از پر طرفدارترین خدمات درب منزل امداد تاسیسات، سرویس های مربوط به لوله کشی و تعمیرات سیفون و فلاش تانک است. عیب یابی فلاش تانک، تعمیر فلاش تانک توکار و تعویض قطعات فلاش تانک را به حرفه ای ها بسپارید. انجام خدمات حرفه ای توسط تعمیرکار متخصص موجب می شود تا در زمان و هزینه تعمیرات صرفه جویی زیادی انجام شود.

برای استفاده زا سرویس های خدماتی امداد تاسیسات حتما اپلیکیشن رایگان این سامانه را نصب کنید. کلیه سفارش های ثبت شده از طریق اپ امداد تاسیسات شامل تضمین کیفیت خدمات و گارانتی می باشند. اما مهم ترین ویژگی هوم سرویز قیمت های بسیار منصفانه در مقایسه با دیگران است. هزینه ها در همه مناطق تهران یکسان در نظر گرفته می شود. ارزش ملک تاثیری در تغییر قیمت ها ندارد.

سوالات متداول تعمیر توالت فرنگی و فلاش تانک

درصورتی که نیاز به تعمیرکار توالت فرنگی داشتید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

عمده ترین دلیل خرابی توالت فرنگی چیست؟

معمولاً شایع ترین دلیل خرابی توالت فرنگی گرفتگی آن است که گاهی می تواند ناشی از افتادن اشیایی از قبیل طلا، گوشی، دستمال و… باشد.
درصورتی که نیاز به تعمیرکار توالت فرنگی داشتید با شماره های زیر تماس حاصل نمائید :

آیا در سایت امداد تاسیسات اقداماتی جهت پیشگیری از ویروس کرونا انجام می گردد؟

اعضای امداد تاسیسات ما ملزم به رعایت تمام نکات بهداشتی در خصوص نصب و یا عیب یابی ناشی از خرابی توالت فرنگی بوده و تنها با زدن ماسک و دستکش مجاز به حضور در محل هستند و هرگونه تخلفی از جانب آنها توسط کادر پشتیبانی پیگیری و باعث کسر امتیاز آگهی آنها در سایت می شود.

نیاز به تعمیرکار دارید ؟

ما بصورت ۲۴ ساعته ۷ روز هفته در خدمت شما هستیم

انجام کلیه خدمات تاسیساتی در تهران :

تعمیر ، نصب و سرویس پکیج و رادیاتور

تعمیر ، نصب و سرویس کولر گازی و آبی

تعمیر ، نصب و سرویس مشعل و موتورخانه

تعمیر ، نصب و سرویس توالت فرنگی

لوله کشی و لوله بازکنی

تشخیص ترکیدگی

نقاشی و بنایی

بازسازی ساختمان

آسانسور

نصب و تعمیر ماشین لباسشویی

نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی

یونیت دندانپزشکی

تعمیر ، نصب و سرویس داکت اسپلیت

تعمیر انواع پمپ تحت فشار

تعمیر انواع برندهای تخچال

و ...

تعرفه تعمیرات

در این بخش شما مطالب آموزشی همراه با قیمت تعمیر آن را خواهید دید

آموزش تعمیرات
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس (لمس کنید)