ثبت درخواست آنلاین

تعمیر کولر آبی دروازه شمیران + ۴ شعبه فعال در تهران

تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند, ۱۴۰۱ دسته : کولر آبی , امداد تاسیسات دفعات بازدید : ۱۰۱ بار
تعمیر کولر آبی تهران

تعمیر کولر آبی دروازه شمیران + 4 شعبه فعال در تهران – امداد تاسیسات

تعمیر کولر آبی دروازه شمیران – هنگامی که هوا شروع به گرم شدن می کند، باید با اطمینان از اینکه کولر آبی شما در بهترین حالت قرار دارد، آماده باشید تا بتواند شما را در ماه های گرم سال خنک و راحت نگه دارد. بر خلاف برخی دیگر از سیستم‌های کولر، کولر آبی ها قطعات کمتری دارند، به راحتی در دسترس هستند و بنابراین نگهداری آنها نسبتاً ساده است، مخصوصاً برای حرفه‌ای‌هایی مانند ما. البته، این بدان معنا نیست که شما نمی توانید کولر آبی خود را به تنهایی سرویس کنید. ما شما را از طریق فرآیند سرویس کولر آبی راهنمایی می کنیم و همچنین نکات مفیدی را بیان خواهیم نمود.

نحوه سرویس کولر گازی تبخیری

کولر آبی نسبتاً ساده هستند: آنها با کشیدن هوای گرم از طریق فیلترهای مرطوب آن را خنک می کنند و سپس آن را در سراسر خانه دمش می دهند. علیرغم مفهوم ساده، کولر آبی ها نیاز به تعمیر و نگهداری معمول دارد تا اطمینان حاصل شود که همه قطعات به درستی کار می کنند. در اینجا به این صورت است:

  • مرحله 1: سطح بیرونی کولر آبی خود را با یک پارچه نرم و مرطوب کاملاً پاک کنید. پیشنهاد می کنیم از محلول صابون ظرفشویی ملایم یا حتی آب ساده استفاده کنید. از مواد ساینده یا شیمیایی استفاده نکنید.
  • مرحله 2: پوشال ها را بردارید و با شلنگ آنها را با دقت تمیز کنید. اگر فرسوده یا کپک زده هستند، زمان تعویض فرا رسیده است! پوشال ها خنک کننده شما باید حداقل یک بار در هر فصل تعویض شوند تا اطمینان حاصل شود که واحد شما در شرایط مطلوب کار می کند.
  • مرحله 3: اگر سیستم قدیمی تری دارید، اکنون زمان تخلیه آب است تا بتوانید تمیز کردن را شروع کنید. اگر سیستم شما جدید است، پس باید این کار را به صورت خودکار انجام دهد.
  • مرحله 4: داخل دستگاه را پاک کنید تا هرگونه کثیفی و رسوب از بین برود. می توانید از شیلنگ برای شستشوی دستگاه یا از یک برس یا پارچه نرم برای پاک کردن آلاینده ها استفاده کنید.
  • مرحله 5: از یک برس سیمی نرم برای تمیز کردن موتور و اطراف آن استفاده کنید. پس از تمیز کردن، کمی روغن بزنید تا مطمئن شوید که دستگاه به درستی و بدون اصطکاک زیاد کار می کند.
  • مرحله 6: سیستم را بشویید و مطمئن شوید که به درستی کار می کند. اگر همه چیز درست به نظر می رسد، پوشال ها را دوباره نصب کنید و سیستم را دوباره برای مدت کوتاهی اجرا کنید.

نکات مهم قبل از سرویس یا تعمیر کولر آبی

  1. قبل از شروع، ابزار خود را جمع آوری کنید. شما یک شلنگ آب، یک پیچ گوشتی، یک پارچه نرم، یک برس شستشوی نرم و یک محلول صابون ظرفشویی ملایم یا آب گرم ساده برای تمیز کردن می خواهید.
  2. اگر مجبور هستی در ارتفاع کار کنید، بنابراین مراقب باشید که کفش خوب و لباس راحت بپوشید. یک تسمه نیز قطعا پیشنهاد می شود!
  3. همانطور که کولر آبی خود را سرویس می کنید، مراقب قطعات ترک خورده، شکسته و آسیب دیده باشید. این موارد نیاز به تعمیر یا تعویض دارند تا اطمینان حاصل شود که کولر آبی شما به درستی کار می کند.
  4. اگر متوجه نشت آب یا موارد دیگری شدید، شما قطعاً کمک می خواهید، وقت خود را تلف نکنید با متخصصان ما تماس بگیرید.
خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی

خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی امداد تاسیسات

  • تنظیم شناور کولر آبی، جهت کنترل آب ورودی به کفی کولر
  • کنترل پمپ آب و سیستم انتقال آب به پوشال‌ها
  • بررسی فن و در صورت نیاز تعویض تسمه کولر
  • روغن کاری یاتاقان کولر آبی
  • بررسی و روغن کاری دینام کولر
  • از بین بردن رسوبات کولر آبی
  • بررسی جعبه تقسیم برق کولر
  • شستشوی مخزن حلزونی
  • تنظیم تسمه کولر آبی
  • تعویض پوشال کولر
  • شستشوی بدنه کولر
  • راه اندازی کولر آبی

آموزش تعمیر موتور کولر آبی

کولر آبی با چه برند و مدل‌هایی در امداد تاسیسات تعمیر می‌شود؟

نوع برند کولر آبی محدودیتی در ارائه خدمات امداد تاسیسات ندارد، نصب و راه اندازی و تعمیر انواع کولر آبی با برند و مدل‌های مختلف مانند زیر انجام خواهد شد:

  • نصب و تعمیر کولر آبی ارج
  • و تعمیر کولرآبی برفاب
  • نصب و تعمیر کولر آبی آبسال
  • نصب و تعمیر کولر آبی رومیزی
  • نصب و تعمیر کولر آبی سلولوزی
  • نصب و تعمیر کولر آبی بدون تسمه
  • نصب و سرویس کولر آبی الکترواستیل
  • تعویض بدنه کولر آبی

خدمات نصب و راه اندازی کولر آبی در امداد تاسیسات

یکی دیگر از سرویس‌های امداد تاسیسات در زمینه خدمات کولر آبی، خدمت نصب و راه اندازی کولر آبی است. نصاب کولر آبی امداد تاسیسات در تمامی مناطق 22 گانه تهران برای نصب کولر آبی و راه اندازی آن خدمات ارائه می دهد. برای ثبت سفارش نصب کولر آبی فقط کافی‌ست به یا سایت امداد تاسیسات مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

خدمات نصب سایبان کولر آبی در امداد تاسیسات

نصب سایبان کولر آبی در تهران از خدمات سامانه امداد تاسیسات است که می‌توانید در کنار سرویس کولر آبی یا تعمیر آن، این خدمت امداد تاسیسات را هم سفارش بدهید.

نصب کولر آبی در سایه یکی از عواملی است که می‌تواند در خنک تر شدن هوای کولر آبی موثر باشد. اما با توجه به وضعیت پشت بام‌ها در ساختمان‌های پر جمعیت مثل آپارتمان‌ها یا مجتمع‌ها، که تعداد زیادی کولر روی آن مستقر است، پیدا کردن جایی در سایه، سختتر است. اما راه حل جایگزین برای در سایه قرار داشتن کولر آبی شما، استفاده از کاور و سایبان تابستانی کولر است. لازم است در اینجا به این موضوع اشاره کنیم که نصب سایبان کولر فقط روی کولر آبی انجام نمی‌شود، بلکه سایبان کولر روی کولرهای گازی نیز قابل نصب است و مصرف انرژی این کولرهای نیز بهینه خواهد شد.

با نصب آن هم از فرسایش کولر و قطعات آن در برابر آفتاب جلوگیری می‌کنید و هم از هوای خنک‌تری لذت میبرید. همچنین نصب سایبان مصرف آب را در کولر آبی پایین می آورد و به دلیل اینکه هوای خنک تری را ایجاد می‌کند کمتر نیاز به استفاده از دور تند در کولر، خواهید داشت و مصرف برق هم به همین ترتیب پایین می‌آید.

 

سوالات متداول تعمیر کولر آبی

اگر شما هم نیاز به تعمیر کولر آبی داشتید با ما در تماس باشید.

سرویس کامل کولر آبی شامل چه مواردی می‌شود؟

👈 تنظیم شناور کولر آبی، جهت کنترل آب ورودی به کفی کولر، کنترل پمپ آب و سیستم انتقال آب به پوشال‌ها، بررسی فن و در صورت نیاز تعویض تسمه کولر…

خدمات نصب سایبان کولر آبی در امداد تاسیسات پایتخت

👈 نصب سایبان کولر آبی در تهران از خدمات سامانه “امداد تاسیسات” است که می‌توانید در کنار سرویس کولر آبی یا تعمیر آن این خدمت امداد تاسیسات را هم سفارش بدهید.

تعمیر چه برندهایی از کولر توسط متخصصین سایت امداد تاسیسات انجام می شود؟

👈 خدمات تعمیر کولر آبی تهران در انواع برندهای انرژی، الکترواستیل، ارج، آبسال، سپهر الکتریک، میشا، جهان افروز، فلر و… بصورت شبانه روزی با کمترین قیمت و در سریع ترین زمان توسط افراد تعمیرکار کولر در امداد تاسیسات انجام می شود.

نیاز به تعمیرکار دارید ؟

ما بصورت ۲۴ ساعته ۷ روز هفته در خدمت شما هستیم

انجام کلیه خدمات تاسیساتی در تهران :

تعمیر ، نصب و سرویس پکیج و رادیاتور

تعمیر ، نصب و سرویس کولر گازی و آبی

تعمیر ، نصب و سرویس مشعل و موتورخانه

تعمیر ، نصب و سرویس توالت فرنگی

لوله کشی و لوله بازکنی

تشخیص ترکیدگی

نقاشی و بنایی

بازسازی ساختمان

آسانسور

نصب و تعمیر ماشین لباسشویی

نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی

یونیت دندانپزشکی

تعمیر ، نصب و سرویس داکت اسپلیت

تعمیر انواع پمپ تحت فشار

تعمیر انواع برندهای تخچال

و ...

تعرفه تعمیرات

در این بخش شما مطالب آموزشی همراه با قیمت تعمیر آن را خواهید دید

آموزش تعمیرات
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس (لمس کنید)